sorry jongens dat ik er mij mee bemoei, maar ik ken er één met een warrior die jullie allemaal laat staan, bartie jij kent hem toch ook hé? of je hebt hem toch al bezig gezien of vraag het anders maar eens aan deliege die weet er ook van. dus als jullie meetingsken doorgaat zal ik er alles aan doen om hem mee te krijgen, dan zullen jullie beseffen dat het niet alleen de machiene is dat telt maar ballen als kokosnoten, dat telt!!!
wantjes schreef:sorry jongens dat ik er mij mee bemoei, maar ik ken er één met een warrior die jullie allemaal laat staan, bartie jij kent hem toch ook hé? of je hebt hem toch al bezig gezien of vraag het anders maar eens aan deliege die weet er ook van. dus als jullie meetingsken doorgaat zal ik er alles aan doen om hem mee te krijgen, dan zullen jullie beseffen dat het niet alleen de machiene is dat telt maar ballen als kokosnoten, dat telt!!!
Hij was er ook bij op de eerste denderrit he.
Klopt, die kan een stukje rijden met zijn warrior .
geraakt overal op of onder met de warrior. Kan zeer goed enduro rijden.
Mx heb ik hem nog niet zien doen maar aan de spirit zal het hem zeker niet onrbreken .
Stop die zever nu is over die gele banaaaan en het monster !
zo'n banaan is altijd speels! vraag het maar aan de vrouwen die vinden bananen ook speels maar wil je de echte power en vooral in de lage toeren, en een beest van een quad kies dan de raptor (leg deze zo breed als u geeltje en even hoog en even strakke vering en dan zal van dat omkantelen zeeer weinig spraken zijn )
FOR FUN schreef:HEREN RAPTOR RIJDERS,voor eens en altijd, 260cc die jullie nutteloos meer betalen dan een Z400 en niets mee zijn.Alléé we zijn weeral vertrokken
nou dan wil ik wel eens tegen jouw rijden want dat ga je niet redden pik
en droom verder
Rik350 schreef:niet gelijk zo opstandig he kom kom Ik ga ook een Z bestellen dus ik daag je uit bob gaan we een keer uit onze stekker op de maasvlakte ofzo