iedereen zegt wel racen maar er komt niet echt iets van vrees ik, afsprekeuh!
oke hanzie je zou toch een komen voor Chris dus als de rappy660 terug is
dan kom je naar ruigoord
mischien zijn er nog meer RAPTOR rijders die dan willen komen ??
In het voorjaar gaan we een maasvlakte meeting opzetten dan nodiggen we cris ook uit dan is ie hopenlijk wel weer op de been. En dan komt gewoon iedereen met een grote mond en zo niet kop houden
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
ja dat kan leuk worden effe kijken dat we een doordeweekse dag pakken dan is het lekker rustig maar das ook wel weer iets lastigger voor de meeste denk ik?
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
koop gewoon een banshee .ben je met mx snel ,op de baan laat je ze ook allemaal achter ,is het nog eens goedkoper dan de rest en zijn een hele hoop (goedkope) onderdelen voor te vinden.en als je terug de andere richting wilt ingaan, geef je gewoon een streep gaas tot je hem 180° draait.ik zou niet lang twijfelen.
bansheefreak schreef:koop gewoon een banshee .ben je met mx snel ,op de baan laat je ze ook allemaal achter ,is het nog eens goedkoper dan de rest en zijn een hele hoop (goedkope) onderdelen voor te vinden.en als je terug de andere richting wilt ingaan, geef je gewoon een streep gaas tot je hem 180° draait.ik zou niet lang twijfelen.
Jammer dat die dubbele krachtcentrale onder het zadel olie en benzine ZUIPT, vind ik toch wel een groot nadeel.
Verder is de Banshee gewoon top. (misschien ietsjes minder voor MX maar compenseert op de rechte stukken)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"