Aan alle YFZ-rijders
Aan alle YFZ-rijders
ik zou van iedere yfz-rijder zijn persoonlijke mening willen hebben van deze quad, zowel negatieve als positieve.
ik ga deze quad gebruiken voor MX, ik denk 3/4 van waar we rijden is op crossparcours, en wedstrijden (af en toe).
ook ga ik ermee de baan op.
merci
ik ga deze quad gebruiken voor MX, ik denk 3/4 van waar we rijden is op crossparcours, en wedstrijden (af en toe).
ook ga ik ermee de baan op.
merci
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
ken je niet iemand die zijn yfz450 beschikbaar stelt om te kunnen rijden
kan je het zelf voelen en ieder heeft zo zijn eigen menig over quads
maakt het je een stuk makelijker
mocht je de kant op komen van amsterdam (ruigoord)
zal mijn zoon jim zijn quad wel beschikbaar stellen !!!!!!
suc6 met de keus
kan je het zelf voelen en ieder heeft zo zijn eigen menig over quads
maakt het je een stuk makelijker
mocht je de kant op komen van amsterdam (ruigoord)
zal mijn zoon jim zijn quad wel beschikbaar stellen !!!!!!
suc6 met de keus
jim vind het een super quad en erg handelbaar is begonen met een lt80
toen blaster toem banshee 2jaar raptor en nu 450 en vind deze erg prettig
rijden
en ik heb het ook niet over15 min als je voor een dag komt kan je zo lang rijden als je zelf wilt en is in pincipe nog standaard aleen zit er een
ander demper op VLS stuur rvs remleidingen verbreed achter
en door andere velgen staat ie voor ook wat breder
Gr Bob
toen blaster toem banshee 2jaar raptor en nu 450 en vind deze erg prettig
rijden
en ik heb het ook niet over15 min als je voor een dag komt kan je zo lang rijden als je zelf wilt en is in pincipe nog standaard aleen zit er een
ander demper op VLS stuur rvs remleidingen verbreed achter
en door andere velgen staat ie voor ook wat breder
Gr Bob
Als je de YFZ redelijk standaard laat zal je er heel lang plezier mee hebben,ander uitlaatje en luchtfilter systeem(geen K&n).
En goed jetten, hier is heel veel uit te halen.
Stuurdemper erop en een goed stuur (hogere).
Hiermee kan je heel goed meekomen op een parcoers.
Nokkenas en cdi afblijven,is standaard goed genoeg.
Eventueel bredere a-armen en dempers.($$$).
Het enige nadeel dat ik weet is onderhoud.
En als je heeeel ver springt de achterbrug.
Heel vaak olie+filter verversen, hoeft niet maar is wel behoud van motor.
Ik ververs na 10x tanken, maar als je wedstrijden rijd zou ik het vaker doen.
En met zware belasting regelmatig zuiger vervangen(1x per jaar).
Verder alleen maar lof voor het beest op 4 wielen.
Verbaas me elke weer hoe de 450 er aan sleurt als je het gas open draaid,vooral als ik moe in de armen wordt ,HAHA.
En goed jetten, hier is heel veel uit te halen.
Stuurdemper erop en een goed stuur (hogere).
Hiermee kan je heel goed meekomen op een parcoers.
Nokkenas en cdi afblijven,is standaard goed genoeg.
Eventueel bredere a-armen en dempers.($$$).
Het enige nadeel dat ik weet is onderhoud.
En als je heeeel ver springt de achterbrug.
Heel vaak olie+filter verversen, hoeft niet maar is wel behoud van motor.
Ik ververs na 10x tanken, maar als je wedstrijden rijd zou ik het vaker doen.
En met zware belasting regelmatig zuiger vervangen(1x per jaar).
Verder alleen maar lof voor het beest op 4 wielen.
Verbaas me elke weer hoe de 450 er aan sleurt als je het gas open draaid,vooral als ik moe in de armen wordt ,HAHA.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 206
- Lid geworden op: zo 25 jan, 2004 16:43
- Locatie: opoeteren
- Contacteer:
De vering zal nooit zo goed worden als een VLS, Als je veel van die asociaal hoge jumps doet zoals je met die z deed toen het frame het begaf dan kan je dat yfz frame ook wel verstevigen.Hanzie schreef:ik weet hoe ze rijden maar zou graag de mening hebben van mensen die er elke week op rijden, of ze al negatieve punten hebben ontdekt etc