De Z power kit
uuh, ziet er bij keihin yfz carb anders uit, daar zit dat verstopt achter een deksel
je zet daar de spiraalveer 1 nok terug (die je een beetje moet aanpassen)
waardoor de voorspanning iets minder wordt.
bij een z400 carb zal dat ook wel gaan lijkt mij.
nu ik dat zo zie??? ligt de binnenkabel enkel over die rol met die gleuf, aan de buitenkant?
www.quadtuning.nl
nu ik dat zo zie??? ligt de binnenkabel enkel over die rol met die gleuf, aan de buitenkant?
www.quadtuning.nl
-
- Quad Expert
- Contacteer:
keesie schreef:uuh, ziet er bij keihin yfz carb anders uit, daar zit dat verstopt achter een deksel
www.quadtuning.nl
yep is zo,nu ik die carb zie ik had ook zo eentje op men kawa klx, had em er beter afgemept voor op men warrior te steken. Binnekort schaf ik me ook eentje aan, das zeker.
Morgen de veer een nokje terug leggen en zien wat het geeft.keesie schreef:uuh, ziet er bij keihin yfz carb anders uit, daar zit dat verstopt achter een deksel
www.quadtuning.nl
Veer komt dan onder minder spanning te staan, zou de gas lichter moeten maken.
Binnen kabel ligt enkel over de rol met die gleuf.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Dat bakje komt danop de duimgas te staan ofzo ?~JoAcHiM~ schreef:Er bestaat ook zoiets als een klein bakje (+- 7cm vierkant) waarin een soort hefboom gemaakt wordt zodat de het gas ook lichter wordt. Ik ken iemand daarmee maar het moet nog getest worden. Desnoods steken we er twee in.
Als ik de veer van de carbu lichter kan zetten is het probleem ook opgelost
LTR-450
Goes 520 max
Goes 520 max
Ik heb de veer 2 nokken terug gezet en is nu bijna zoals standaard.keesie schreef:dat klopt, alleen de slag die je moet maken om de gasschuif helemaal open te trekken, wordt langer.
bij een yfz werkt de veer 1 nok terugzetten perfekt
Keesie bedankt voor de tip man
Het zal mij veel duimkrampen besparen
LTR-450
Goes 520 max
Goes 520 max
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ja over duimkrampen gesproken, ik ben nu van handgas naar duimgas overgegaan omdat handgas denk ik meer onderhoud vraagt. wie kan lme tips geven om men duim "te trainen", want heb nu redelijk snel kramp,of is het gewoon afzien en pijnstillertje slikken als we gaan crossen? heb namelijk men duim al enkele keren gebroken (2x) en heeft dus soms een slaptitude vooral met de kou.
greetz
greetz
cool man !Bartie schreef:Ik heb de veer 2 nokken terug gezet en is nu bijna zoals standaard.keesie schreef:dat klopt, alleen de slag die je moet maken om de gasschuif helemaal open te trekken, wordt langer.
bij een yfz werkt de veer 1 nok terugzetten perfekt
Keesie bedankt voor de tip man
Het zal mij veel duimkrampen besparen
-
- Quad GOD
- Contacteer:
http://www.douggust.com/content/AskPages/arm_pump.htmblast Racer AKA sdsracer schreef:ja over duimkrampen gesproken, ik ben nu van handgas naar duimgas overgegaan omdat handgas denk ik meer onderhoud vraagt. wie kan lme tips geven om men duim "te trainen", want heb nu redelijk snel kramp,of is het gewoon afzien en pijnstillertje slikken als we gaan crossen? heb namelijk men duim al enkele keren gebroken (2x) en heeft dus soms een slaptitude vooral met de kou.
greetz
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team