Rino leeghalen
Rino leeghalen
Marco van jumpingjet zei me dat een het achterste stuk van de rino demper leeggehaald kan worden, omdat er een soort spiraal inzit die de lucht er eerst nog door moet draaien alvorens naar buiten te gaan. Hij zei dat een warrior,raptor,...dit niet nodig hebben omdat het inhoudt op het vermogen. Heeft iemand hier nog van gehoord?
ik heb de rino er zo opgezet nadat hij leeggehaald was, dus niet eerst er gewoon mee rondgereden. Ik heb dat laten doen, maar je moet inderdaad de demper volledig openmaken en terug dichtlassen.
Denk niet dat daar superveel tijd in kruipt. Het geeft toch wel wat verschil in trekkracht,merk dat vooral op parcours. Het geluid vind ik netjes. Lekker zwaar en redelijk hard, alhoewel je dat niet echt hoort als je er zelf opzit. Het zware gebrom gaat echt naar achteren, dus heerlijk voor je achterrijder. Ik heb hem wel niet gerejet, dus weet niet of dat met een rejet nog meer verschil gaat geven.
Denk niet dat daar superveel tijd in kruipt. Het geeft toch wel wat verschil in trekkracht,merk dat vooral op parcours. Het geluid vind ik netjes. Lekker zwaar en redelijk hard, alhoewel je dat niet echt hoort als je er zelf opzit. Het zware gebrom gaat echt naar achteren, dus heerlijk voor je achterrijder. Ik heb hem wel niet gerejet, dus weet niet of dat met een rejet nog meer verschil gaat geven.