Vraagje BOUGIE voor Blaster
R staat voor Resistor (weerstand)
Een "R" bougie heeft een ingebouwde weerstand, waardoor de maximale stroom door de bougie verkleint word. Hiermee worden de storingen die via uw bougiekabel op de omgeving overgedragen worden vermindert. Eveneens zal de bougie door de kleinere stroom iets langere levensduur hebben. Qua "Performance" zul je bijna of zelfs geen nadelen ervaren.
Een "R" bougie heeft een ingebouwde weerstand, waardoor de maximale stroom door de bougie verkleint word. Hiermee worden de storingen die via uw bougiekabel op de omgeving overgedragen worden vermindert. Eveneens zal de bougie door de kleinere stroom iets langere levensduur hebben. Qua "Performance" zul je bijna of zelfs geen nadelen ervaren.
-
- Quad Expert
een motorzaak bij mij in de buurt zegt dat die R staat voor radio en dat zou volgens hem betekenen dat die bougie de radio zenders niet stoord
dat is wel echt de meest on proffesionele opmerking die ik ooit het gehoord maar jaa als hij denkt dat hij op die manier zijn bougies kan verkopen moet hij het vooral blijven doen
dat is wel echt de meest on proffesionele opmerking die ik ooit het gehoord maar jaa als hij denkt dat hij op die manier zijn bougies kan verkopen moet hij het vooral blijven doen
CustomCoatingsHelvoirt
Zal eerder voor de elektronica zijn zoals de injectie en het hele gebeuren wat daar aan hangt. Radio heeft daar niet zo veel last van denk ik.
Laatst gewijzigd door Ralph op do 25 nov, 2004 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrider
-
- Quadracer
- Contacteer:
Bijna alle elektronische apparaten hebben een ontstorings weerstandje is ook voor de radio maar ook voor andere signalen zoals tv of infrarood gsm(das eigenlijk ook radio maar goed) die kunnen door een bepaalde amplitude in de electronica worden gestoord en de weerstand verzwakt dit zodat het minimaal is of niet bestaat.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quadrider