niet starten
-
- Easy Quadrider
niet starten
als mijn banshee van de eerste keer niet start , lukt het niet meer en de boegies zijn nat ik heb de duimgas vervangen door handgas , en het is van die dag dat het probleem is begonnen . wie kent het probleem
-
- Quadrunner
- Contacteer:
duw de kick starter heel langzaam, in en dan heel hard dan start hij normaal altijd al!èè bij mijn toch
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrider
dit was bij mijn broer ook eerste dag gingen naar het parcour niks werkt we trekken em aan de gang en hij gaat weer we zetten em effe stil.en weer van hetzelfde.
en op een gegeven moment zegt er ene dat er een klei stofje in de carb zit hij draait dat open maakt hem zuiver draait hem terug vaste en hupla direct terug aan de gang en nu bolt ie nog altijd goed.
en op een gegeven moment zegt er ene dat er een klei stofje in de carb zit hij draait dat open maakt hem zuiver draait hem terug vaste en hupla direct terug aan de gang en nu bolt ie nog altijd goed.
honda the power of dreams
honda trx400 !
honda trx400 !
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
Wat je ook kan doen als hij verzopen is, eens blazen aan dat darmpje van de carbu. Links als je op de quad zit.danny kawa 500 schreef:ja , zo heb ik hem in gang gekregen . ik zal morgen zien wat hij doet , alleszins bedanktBanshee-Boy schreef:duw de kick starter heel langzaam, in en dan heel hard dan start hij normaal altijd al!èè bij mijn toch
Maat van mij had dit soms voor met zijn banshee en dit hielp.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
-
- Easy Quadrider