FP op BOMBARDIER DS 650 X
FP op BOMBARDIER DS 650 X
Heb mij vorige week zo'n FP door ne maat laten meebrengen en heb die daar nog dezelfde dag opgestoken...
de dag nadien was ik iets vroeger thuis vant werk en besloot toch een ritje te gaan maken om het een s te testen. Er zat zo een roostertje in om het geluid tegen te houden en blijkbaar ook het vermogen!!!!
heb er vervolgens dat roostertje uit gehaald en dan getest en MANWATEENSOUND-ENVREEVEELKOPPEL kwam daar uit!!!
Het enige dat je niet mag vergeten met zo'n dergelijke uitlaat is dat je de caburatie moet aanpassen omdat ie anders te arm draait.
dus nu is er een dino-jet kit geplaatst die ik nog kan verbeteren als ik mijn voorbochten heb.
DUS GELUID EN VERMOGEN........ FP-UITLAAT IS WEL DE MAX!!!
greetz wessen
de dag nadien was ik iets vroeger thuis vant werk en besloot toch een ritje te gaan maken om het een s te testen. Er zat zo een roostertje in om het geluid tegen te houden en blijkbaar ook het vermogen!!!!
heb er vervolgens dat roostertje uit gehaald en dan getest en MANWATEENSOUND-ENVREEVEELKOPPEL kwam daar uit!!!
Het enige dat je niet mag vergeten met zo'n dergelijke uitlaat is dat je de caburatie moet aanpassen omdat ie anders te arm draait.
dus nu is er een dino-jet kit geplaatst die ik nog kan verbeteren als ik mijn voorbochten heb.
DUS GELUID EN VERMOGEN........ FP-UITLAAT IS WEL DE MAX!!!
greetz wessen
LIVE HARD AND DIE BROKE
bedoel je gat ik met FP bezuinig?
waarom veel geld uitgeven als je er goedkoper evenveel plezier aan beleeft... mij gaat het meestal om de levertijd en bij FP moest ik minder dan 3 dagen wachten op mijn gerief in tegenstelling tot andere merken, dat was meestal tot 4 weken omdat ze er waarschijnlijk nog nooit zo één moeten maken hebben...
waarom veel geld uitgeven als je er goedkoper evenveel plezier aan beleeft... mij gaat het meestal om de levertijd en bij FP moest ik minder dan 3 dagen wachten op mijn gerief in tegenstelling tot andere merken, dat was meestal tot 4 weken omdat ze er waarschijnlijk nog nooit zo één moeten maken hebben...
LIVE HARD AND DIE BROKE
ja knallen doet hij zeker... het koppel is enorm verbeterd,
aangezien ik bijna 100kg weeg was het met de originele pijp belange ni wat het moest zijn.
Nu weet ik als ik aan mijne gas draai in tweede mét 100kg aan balast dat ik zonder moeite op mijn achterwielen rij en dat was met die originele pijp niet het geval...
greetz
wessen
aangezien ik bijna 100kg weeg was het met de originele pijp belange ni wat het moest zijn.
Nu weet ik als ik aan mijne gas draai in tweede mét 100kg aan balast dat ik zonder moeite op mijn achterwielen rij en dat was met die originele pijp niet het geval...
greetz
wessen
LIVE HARD AND DIE BROKE
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 206
- Lid geworden op: zo 25 jan, 2004 16:43
- Locatie: opoeteren
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Big Gun is nu ook geen schoolvoorbeeld van degelijkheid hoor, hoor er ook links en rechts slechte dingen over. En maakt verschrikkelijk veel lawaai.Ralph schreef:Waarom niet een degelijk merk zoals Big Gun?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team