Pirouette
- Red King
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Pirouette
Hi, Ondertussen heb ik al wat kunnen spelen met het nieuwe speeltje. dit is toch wel de max.
Wat ik niet goed onder de knie krijg is om mijn quad te draaien op een kleine plaats (de spreekwoordelijke m²) Kan er iemand van de ervaren mannen (of vrouwen) een theoretische uiteenzetting geven hoe je dat best aanpakt.
Alvast bedankt.
Wat ik niet goed onder de knie krijg is om mijn quad te draaien op een kleine plaats (de spreekwoordelijke m²) Kan er iemand van de ervaren mannen (of vrouwen) een theoretische uiteenzetting geven hoe je dat best aanpakt.
Alvast bedankt.
Suzuki - Kingquad
Mijn kont smijt zich dan ookSg6 schreef:ge staat recht op de quad, ge draait uw stuur volledig over en gas volledig open. normaal smijt hij zijn kont dan. Alle de mijn doet dit toch als ik dit doe. De andere manier is dan afstappen en quad draaien door hem op te tillen
Het helpt trouwens om rechtop te gaan staan op je quad en over het stuur te gaan hangen, dan komt er minder gewicht op de achterwielen en schuift hij makkelijker.
Je moet wel gas durven geven anders werkt het niet.
Voor de zekerheid kun je ook nog je voorrem inknijpen, dan draait hij als het ware rond de voorwielen.
Met een beetje oefenen moet het lukken, succes!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
blasterboy
- Quadrunner

je rijdt stukje, niet te traag, dan voorrem in, rechtervoet (als je naar links wil draaien) tegen de nerfbar, kont van het zadel, gewicht naar links en quad met die voet tegen de nerfbar de quad omgooien, dan draai je hem 180graden binnen een paar m² 
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
blasterboy
- Quadrunner

HeheSg6 schreef:der bestaan cursussen bij Syntra west voor je: Hoe leer ik rijden met de quadBartie schreef:Of je komt af in 3de neemt een bocht en je wilt je dan nog eens 180 graden draaien.
Quad stond gedraaid maar ik zat er niet meer op![]()
![]()
![]()
![]()
grapke eeeh
Als jij daar bent geweest zou ik die cursussen aan niemand aanraden
Heb je zien vliegen met je quad op dat zelfde veldje
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Bartie schreef:HeheSg6 schreef:der bestaan cursussen bij Syntra west voor je: Hoe leer ik rijden met de quadBartie schreef:Of je komt af in 3de neemt een bocht en je wilt je dan nog eens 180 graden draaien.
Quad stond gedraaid maar ik zat er niet meer op![]()
![]()
![]()
![]()
grapke eeeh![]()
Als jij daar bent geweest zou ik die cursussen aan niemand aanraden![]()
![]()
![]()
Heb je zien vliegen met je quad op dat zelfde veldje
Dit was een voorbeeld van hoe je het niet moest doen (ben de leraar bij die cursussen)
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u