vergelijking trx450 Vs. yfz450
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
mening:Hanzie schreef:ik wil testen zien en meningen
YFZ VS. TRX
honda heeft een kickstarter
honda heeft slappere schokdempers en veren
honda is hoger
honda is stock smaller
maar ja, het is en blijft een honda
doe wat je gevoel je ingeeft, hier hoef je geen hoogdravende vergelijkingen te verwachten.
vergeet 1 ding niet, het kan allebei kapot
hier nog een review: http://atvrideronline.com/tested/100_0404_shootout/
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Met beide kan je niet missen denk ik, al hoor ik soms wel eens klachten over de rijeigenschappen van de TRX. Qua looks, dat is allemaal persoonlijk, als je de TRX mooi vindt : ga dan voor TRX en daarmee uit, en net andersom. Wat betreft power : zou ongeveer gelijk moeten zijn. Wat betreft vering : Hanzie kennende vliegt er toch direct wat anders onder , net zelfde opmerking over standaard breedte. Wat betreft sterkte denk ik dat ze beiden aan elkaar gewaagd zijn. Honda had vroeger een betere reputatie dan Yamaha, maar met de YFZ heeft de Yamaha toch weer een grote stap vooruit gedaan.
Wat mij echter meest stoort is dat de TRX noch in de VS, noch in Europa echt goede resultaten heeft kunnen neerzetten, op enkele uitzonderingen na. En aangezien Hanzie toch een pure MX rijder is die waarschijnlijk meer en meer wedstrijden gaat rijden zou ik toch kiezen voor de YFZ.
Wat mij echter meest stoort is dat de TRX noch in de VS, noch in Europa echt goede resultaten heeft kunnen neerzetten, op enkele uitzonderingen na. En aangezien Hanzie toch een pure MX rijder is die waarschijnlijk meer en meer wedstrijden gaat rijden zou ik toch kiezen voor de YFZ.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team