Ben met Rocky aan het kijken om meerdere kastjes te bouwen. We moeten alleen nog aan de juiste sensor zien te geraken en de ring die je in je uitlaat moet lassen.
Verder moet ik ook nog eens goed uitzoeken welke voltage met welke led moet overeenkomen. Meningen zijn nogal verschillend wat dat betreft.
Zend mij anders een PM of mail als je interesse hebt in bakje. Vermoed dat prijs rond de 100 € zal zijn compleet.
dat voltage en die leds dat is volgens mij allemaal te kiezen door de IC te koppelen aan de juiste weerstandjes en capaciteiten. Zo'n ledbar wordt ook bediend met een appart ictje, ook weer te kiezen welke voltages met welk ledje overeen komen door weerstanden aan te passen.
Al die berekeningen en dimensionering van de schakeling staan in de datasheets van de respectievelijke ICs.
sensor output en nodige input hangt ook weer af van sensor.
dus je kan moeilijk zomaar zeggen welke co meting overeenkomt met welke led, omdat je dat allemaal zelf bepaalt.
Met injectie is het eigenlijk best saai, je zit met normaal rijden alleen maar naar een closed loop regeling te kijken dus je ziet constant de meter van rood naar groen schieten (0 - 1 volt). Als je het gas loslaat schiet hij naar arm, als je volgas geeft neemt de computer het over en wordt het een open loop regeling, dan zit je dus in het rijke gebied.