smc 250 cc
Gepolijste velgen SMC
De gepolijste velgen in 10" zijn toch zo bij elke dealer te verkrijgen van SMC. Dacht zelfs dat velgen een behoorlijk stuk minder kosten dan de banden. Volgens mij zitten ze rond de € 200,- voor alle 4 wielen.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
ik heb zelf een smc 250cc gehad(ook m'n eerste quad) je mag er met 2 op maar is niet echt geraden ik heb hem gekregen van m'n vrouw(verjaardag) en ik was na 2 maanden al beu gereden(394km) geen kick meer ik hem verkocht aan motoparts in wevelgem (w-vlaanderen) en krijg ik weer van m'n vrouwtje in januari een splinter nieuwe yamaha raptor R 660cc
OPLETTEN DE SMC BLAST 250CC HEEFT EEN VIEZE ZIEKTE JUIST BOVEN HET CONTACT ZOU HIJ BEGINNEN SCHEUREN TUSSEN 150KM EN 500KM
HOU MAAR IN HET OOG
maar anders veel succes met het quadje
OPLETTEN DE SMC BLAST 250CC HEEFT EEN VIEZE ZIEKTE JUIST BOVEN HET CONTACT ZOU HIJ BEGINNEN SCHEUREN TUSSEN 150KM EN 500KM
HOU MAAR IN HET OOG
-
- Quad Expert
- Contacteer:
tof vrouwtje heb jijrikske schreef:ik heb zelf een smc 250cc gehad(ook m'n eerste quad) je mag er met 2 op maar is niet echt geraden ik heb hem gekregen van m'n vrouw(verjaardag) en ik was na 2 maanden al beu gereden(394km) geen kick meer ik hem verkocht aan motoparts in wevelgem (w-vlaanderen) en krijg ik weer van m'n vrouwtje in januari een splinter nieuwe yamaha raptor R 660cc
HOU MAAR IN HET OOG