ik zal dat spleetje wel eens checken....Fré schreef:nee ma ja kzou nie willen dat je problemen krijgt hierdoor he Rocky.
vergelijk anders gewoon es met je service manual, of het spleetje wel binnen de specs is
Z400/KFX Cheapo Tuning: bougie
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Expert
heb effe nagemeten, zonder quad eerst te starten, en mijn bougiespleet stond op 0.024
Let wel blaas eerst dat holleke in uw cilinderkop uit, zo zit er geen vuil meer in dat diepe gat waar de bougie zit.
heb deze spleet vergroot tot 0.030.
Terug monteren, heel die naftebak en zijpanelen er weer op (vervang es rap je bougietje... banana ja...) maar goed.
contactje op, beetje choke, duw op knopje enne wraaaam!!!
vaneerstekeer ja! geen 2 omwentelingen heeft ie moeten draaien eer ie starte, en dat ne 2 weken stil!
effe laten warmdraaien, en even aan gaspookje prutsen. Wat mij direct opviel was een betere respons, niet zoveel als sommigen wel zouden willen, je wint geen 20pk he, maar euh, ik vind het zeker de moeite!!!
Een kort ritje bevestigde dit ook nog eens.
Ben content!
Let wel blaas eerst dat holleke in uw cilinderkop uit, zo zit er geen vuil meer in dat diepe gat waar de bougie zit.
heb deze spleet vergroot tot 0.030.
Terug monteren, heel die naftebak en zijpanelen er weer op (vervang es rap je bougietje... banana ja...) maar goed.
contactje op, beetje choke, duw op knopje enne wraaaam!!!
vaneerstekeer ja! geen 2 omwentelingen heeft ie moeten draaien eer ie starte, en dat ne 2 weken stil!
effe laten warmdraaien, en even aan gaspookje prutsen. Wat mij direct opviel was een betere respons, niet zoveel als sommigen wel zouden willen, je wint geen 20pk he, maar euh, ik vind het zeker de moeite!!!
Een kort ritje bevestigde dit ook nog eens.
Ben content!
White LTZ-450 - powered by MSD -
Ja want die modder aan de onderkant van de tankFré schreef:jah kzit in de week op kot he prutske
naar het schijnt gaat dat wel, maar ik zit liever niet te prutsen als ik de bougie eruit draai, ik wil niet dat er vanalles en nog wat in mijn cilinder valt.
die 0.030 welke meeteenheid is dat
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team