warrior gaat niet in toeren
warrior gaat niet in toeren
Hallo.
Een vriend van mij heeft een warrior, en bij na een grondige hogedrukreinigerbeurt doet deze het niet meer. Op stationair toerental is alles ok, maar als je gas geeft pruttelt de motor wat en valt stil. Er moet dus waarschijnlijk ergens wat water inzitten. We hebben al zowat alles bekeken, maar vinden niets. De quad staat ondertussen al 3dagen stil, en we dachten dat het water er wel uit zou zijn maar is nog steeds hetzelfde.
Heeft iemand dit al voorgehad?
Bedankt.
Een vriend van mij heeft een warrior, en bij na een grondige hogedrukreinigerbeurt doet deze het niet meer. Op stationair toerental is alles ok, maar als je gas geeft pruttelt de motor wat en valt stil. Er moet dus waarschijnlijk ergens wat water inzitten. We hebben al zowat alles bekeken, maar vinden niets. De quad staat ondertussen al 3dagen stil, en we dachten dat het water er wel uit zou zijn maar is nog steeds hetzelfde.
Heeft iemand dit al voorgehad?
Bedankt.
-
- Quadrider
-
- Quadrunner
Je moet wel de kant van de bougiedop bekijken naar het draad, en dus niet waar je em op je bougie klikt.yves schreef:Luchtfilter staat droog, en bougiekop ook.
Hij start wel perfect hoor. Maar als je wat gas geeft begint hij wat te schieten, en valt hij stil.
Je kan je dop van het draad afschroeven en droogmaken, en dan weer testen.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
als je hem in 6de zet of 5de gaat hij beter aan de gangblasterke27 schreef:probeer hem eens aan de gang te duwen en kijk dan eens wat hij doet dus 1 iemand met de ambreige in en in eerste en met 2 duwen en als er snel heid is loslaten
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadracer
- Contacteer:
Draai je bougie er eens uit helemaal schoonmaken de dop van binnen spuiten met contactspray en dan uitblazen met lucht. Dit was bij mij altijd de oplossing ik had bij de warrior altijd ontstekingproblemen door de bougie verder niks(tot zijn einde daar was dan)
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quadrunner