Info in verband met onderhoud...
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
manee dat moet niet, gewoon alles chekken
oliepijl (om de 2-3maand olie veranderen als je geen comp rijdt, direkt fikltertje vernieuwen)
carbu => kuisen waneer je het ondervindt (kan jaren meegaan en kan opeens volzitten)
ketting => ontvetten , daarna insmeren met het vet dat ervoor zient (o-ring, x-ring)
spanning controleren van de ketting
gaan je kabels stroef na het afspuiten niet aarzelen om door te smeren, 1st ontvetten en dan goed smeren (voorkeur teflon olie)
bandenspanning controleren
heel de quad chekken op loszittende delen en scheuren
borgpennen is nazien
na elke afspuitbeurt smeernippels doorsmeren 4aan de achterbrug en 8vanvoor
luchtfilter chekken en indien vuil dan kuisen
greetz
oliepijl (om de 2-3maand olie veranderen als je geen comp rijdt, direkt fikltertje vernieuwen)
carbu => kuisen waneer je het ondervindt (kan jaren meegaan en kan opeens volzitten)
ketting => ontvetten , daarna insmeren met het vet dat ervoor zient (o-ring, x-ring)
spanning controleren van de ketting
gaan je kabels stroef na het afspuiten niet aarzelen om door te smeren, 1st ontvetten en dan goed smeren (voorkeur teflon olie)
bandenspanning controleren
heel de quad chekken op loszittende delen en scheuren
borgpennen is nazien
na elke afspuitbeurt smeernippels doorsmeren 4aan de achterbrug en 8vanvoor
luchtfilter chekken en indien vuil dan kuisen
greetz
-
MC_Orie
-
becon
Je verkoop wel quad's onder de marktprijs en geef uit voor quad handelaar maar weet niet wat voor olie er in moet. leuk voor je klanten die een quad bij je kopen als je zelf nog niet weet hoe dat het werkt hoe breek je merk van een quad af en als het dan nog niet goed is kan hij als nog naar een merk dealer en word dan als nog dat prijs verschil van aankoop betaald blijf bij je leest jongen
-
adlyRocky
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Je begrijpt mijn vraag verkeerd ! Ik vraag welke olie is het best voor een 4 takt ik weet wel wat erin kan en mag. Maar er zijn hier mensen met jaren ervaring met een olie en die spreek ik aan geen preek van iemand.becon schreef:Je verkoop wel quad's onder de marktprijs en geef uit voor quad handelaar maar weet niet wat voor olie er in moet. leuk voor je klanten die een quad bij je kopen als je zelf nog niet weet hoe dat het werkt hoe breek je merk van een quad af en als het dan nog niet goed is kan hij als nog naar een merk dealer en word dan als nog dat prijs verschil van aankoop betaald blijf bij je leest jongen
Ik ben Monteur geweest karts,auto`s,liften,scooter,race brommer,
Ga mij dat niet wijs maken. Ik vraag alleen wat het beste is aangezien
ik net ben begonnen met quads en geen 20 jaar ervaring heb met die dingen.
-
becon
Ik geef je geen preek echt niet maar als je monteur bent geweest van auto's karts scooter's en zelf's nog liften weet je toch ook wel wat goede olie is of niet dan en al die dingen zijn nog geen quad's als je een quad dealer bent krijg je die onfo van een importeur en ga je toch ook niet bij klanten vragen wat goed is voor een quad die info moet je al hebben voor dat je aan iets begin de mensen hier jou info geven en later moeten betalen voor een onderhouds beurt
ik weet ook nu dat je geen quad dealer bent
ik weet ook nu dat je geen quad dealer bent