nieuw model kfx 400 ??????????????
-
- Toeschouwer
kfx400
Gewoon de stickers zijn veranderd uiterlijk. Voor de rest is en blijft ie mooi. Die voor-en achterrem tegelijk is niet echt interessant als je crosst, je kan er zo niet met spelen
-
- Easy Quadrider
kfx 400
hallow ja ik kan mss iets meer uitleg geven dus de kfx is momenteel leverbaar met de nieuwe homologatie kit erop deze worden gemaakt in italie euhz... dus de kfx is nu leverbaar voor 2005 maar met de bestikkering van 2004 omdat deze quads opgestuurt waren voor de nieuwe homologatie dus standaart de pinkerkit ,afremming op de 4 wielen tegelijk , je mag er met twee personen opzitten , er staat nu een digitale kilometerteller standaart op en de bedieningsknoppen aan het stuur zijn ook hermaakt enzo dus je kan 4 pinkers tegelijk opzetten ... gewoon vopor de homologatie was da dus genoodzaakt ... maar het afremme op 4 wielen valt namelijk wel mee ben deze gaan testen in helecine greenpark valt goed mee hoor en heb nu zelf ook de nieuwe kfx 400 en de nieuwprijs is 8400 eur met homolagatie en papieren .kfx 400 zonder papieren 7700 eur .greetz willem mcm
denk het wel.Fré schreef:al die homologatiebrol en zo, kan je dat omzeilen en ervoor zorgen dat ie weer marcheert zoals ie moet marcheren?
7700euro voor een zonder papieren?????? is wel ERG veel.
ik kan nieuwe leveren voor 7600euro met papieren en nerfbars
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Mijn Z met COC keuring via italië stond ook afgesteld op 80km per uur.Fré schreef:al die homologatiebrol en zo, kan je dat omzeilen en ervoor zorgen dat ie weer marcheert zoals ie moet marcheren?
Voor een goede mecanieker zoals ik was dat 30 seconden werk om de afstelling ongedaan te maken
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Is via suzuki belgië gegaan hoor. via officiële weg.Hanzie schreef:hoe zat dat nu juist met jouw quad bartie, hij was rechtstreeks geleverd bij je thuis in krat? hoe ging het dan met de papieren?
mijne suzu kwam ook via duitsland.
Papieren waren er meteen bij.
LTR-450
Goes 520 max
Goes 520 max
-
- Quad Expert
ja maar die remmen bijvoorbeeld, heb je dan een rem aan het stuur die op 4 wielen werkt, en ook een pedaaltje dat op 4 wielen werkt?
ik zou denken dat dit verwezenlijkt is door een extra darmpje tussen achter en voor circuit te installeren, maar tis maar de vraag of je dat makkelijk kan wijzigen.
Ik zou het in ieder geval nie moeten weten!
ik zou denken dat dit verwezenlijkt is door een extra darmpje tussen achter en voor circuit te installeren, maar tis maar de vraag of je dat makkelijk kan wijzigen.
Ik zou het in ieder geval nie moeten weten!
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Easy Quadrider
kfx
hallo ja die prijzen da is langs de officiele weg eh ... maar normaal voor belgie kun je em dus dus alleen maar als je papieren wilt moet je deze nemen met homologatie kit erop ... langs de officiele weg natuurlijk zo staat het hier toch op de papieren die wij gekregen hebben van kawasaki begie ... ahja dus de 4 wielen worden afgeremt met de voetrem en de vroegere voorremhendel is nu de parkeerrem geworden ... maar of er een weg is om dat terug te maken met gescheide remmen wss wel maar met een beetje werk zeker ... ale greetz
Re: kfx
moeten de quads nog niet naar de control?team green mcm schreef:hallo ja die prijzen da is langs de officiele weg eh ... maar normaal voor belgie kun je em dus dus alleen maar als je papieren wilt moet je deze nemen met homologatie kit erop ... langs de officiele weg natuurlijk zo staat het hier toch op de papieren die wij gekregen hebben van kawasaki begie ... ahja dus de 4 wielen worden afgeremt met de voetrem en de vroegere voorremhendel is nu de parkeerrem geworden ... maar of er een weg is om dat terug te maken met gescheide remmen wss wel maar met een beetje werk zeker ... ale greetz