Lekker beestig filmpken, scherpe kwaliteit en supergroot beeld.
De kunst van het springen moet je wel onder de knie hebben, maar oefening baart kunst. Kben meer dan eens op mijn smoel gegaan.
Keep up the good work
Ik wou gewoon te snel gaan (voor de camera he ) maar links lag het iets hoger dan rechts en zo volle zak erop en direct schuin in de lucht . en in de landing op mijn rechts voorwiel over de quad gevlogen en daarna nog eens de quad op mij. En dan vlug recht er weer op en weer weg he .Gelukkig heb ik steeds alle bescherming aan want zonder was het erger geweest.
Als je snel kijkt wanneer die enduro springt sta je daar rechts toch effe te bekomen zo te zien. In ieder geval, je moet het maar doen en als je de volgende keer nog eens zo'n filmpie maakt ben ik er zeker van dat je springt als een freestyle-crosser.
Dit filmpje doet het niet bij mij, hij zegt iets over een codec die hij nodig heeft Ik heb het geprobeert met Windows Media Player 10, Winamp, Quiktime en Divx, maar niets werkt
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
zo ben ik eens met een 125cc crossmotor in een sloot gereden daar heb ik een heup fractuur aan over gehouden en zeere ballen want ik was zo hard met mijn ballen op de tank gekomen dat de tankdop verzonken was in de tank