JumpingJet Racing CDI's

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

sorry ik vind ook dat het overkomt als reclame, zet het dan bij review :cry:
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

Hanzie schreef:dit is geen reclame, dit is uitleggen wat een cdi doet, hoe het werkt en wat het als resultaat geeft, tuning dus :wink:
verwarren jullie niet de mapping met de vermogenscurve?

want als je je quad gewoon nog maar op een testbank zet dan weet je de hele curve toch?
White LTZ-450 - powered by MSD -
ronnieb
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ronnieb »

Maak hier dan ook een topic van bv. SPONSOREN
Hier kunnen alle handelaren hun spullen aan de man brengen eventueel met korting voor leden. :D
Heb dit al eerder aangegeven.
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

wantjes schreef:sorry ik vind ook dat het overkomt als reclame, zet het dan bij review :cry:
Vind dat je wel een beetje gelijk hebt dus heb hem verplaatst.
Het zit er een beetje tussenin, het hoort eigenlijk bij tuning, te koop, en bij review. Moeilijk te plaatsen dus.

Ik heb er trouwens ook geen problemen mee als Nicolas of Ralph een product uit hun assortiment nemen, dat volledig testen en er een review met commerciele achterliggende gedachte bij maken.
Maargoed ieder uiteraard zijn eigen mening daarover.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

much better :D
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

Fré schreef:
Hanzie schreef:dit is geen reclame, dit is uitleggen wat een cdi doet, hoe het werkt en wat het als resultaat geeft, tuning dus :wink:
verwarren jullie niet de mapping met de vermogenscurve?

want als je je quad gewoon nog maar op een testbank zet dan weet je de hele curve toch?
nee, we gaan idd een paar dyno's online gooien met standaard curve en curve met cdi.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Kunnen jullie hem dan ook helemaal verwijderen uit tuning, want zo staat dit topic in 2 forums bovenaan. En ik vind dat als je voor een bedrijf de spullen test en zegt van ow dit is zo goed en je gaat ook nog eens alle prijzen vermelden dan is dit gewoon reclame, sorry hanzie maar je maakt nu een grote misstap als mod vind ik :!:
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

gelieve on topic te blijven Frank MB :wink:

Ik maar helemaal geen reclame, dit is tuning. iedereen wordt wat wijzer over een cdi, en wie intresse heeft kan altijd contact op nemen, ik ben zeker niet de eerste die dit al gedaan heeft dus...

en als ik een fout heb gemaakt als mod zal ik wel toegeven als ik vind dat ik een fout heb gemaakt. en dat vind ik NIET. en als iedereen ertegen is, dan maak me maar terug lid :wink:
DQT Racing Team

ronnieb
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ronnieb »

Wat een hoop gezeur.
Die jongen is heel goed bezig met alles op te schrijven en te vertellen.
En dan krijg je weer het gezemel van waar dit hoort!!!!!!
Wees blij dat hij dit wil doen!
Anders was dit een heel saai forum.
En zoals ik al zij maak hier een topic voor sponsoren.
Dan zijn deze discussies overbodig.
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Is misschien wel een idee om een extra forum te maken.

Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het reclame vinden, en dat is het natuurlijk ook wel een beetje, maar is dat dan zo not-done op een quadforum waar iedereen toch op zoek is naar tuningopties die ook daadwerkelijk effect hebben?

Een positieve review is altijd goede reclame. Je bent er niet voor niets tevreden over.
De prijzen mogen er best bijstaan, dan weet je tenminste wat je terugkrijgt voor wat je betaalt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

Teunie schreef:Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het reclame vinden, en dat is het natuurlijk ook wel een beetje, maar is dat dan zo not-done op een quadforum waar iedereen toch op zoek is naar tuningopties die ook daadwerkelijk effect hebben?
Ja das waar, maar er waren hier vroeger regels die door iedereen nageleefd dienden te worden, of ze nu beetje overdreven waren of niet. Tis een kwestie van principes.
Ik heb er weinig probs mee dat jullie die regels in overleg aanpassen, alst maar voor iedereen gelijk is.
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Commerciele bezigheden zijn geen probleem volgens mij zijn er al heel wat mooie deals gemaakt hier opt forum en mooie deals zijn voordelig voor beide partijen meestal he :wink: Maar als dit allemaal mededelingen en sticky's worden word het zo klote net als marktplaats dan ga je een quad zoeken moet je je helemaal door al die hing hing quads worstellen om iets fatsoenlijks te vinden dan krijg je hier dus eerst al die mededelingen van de verkopers en dan kan je een keer gaan lezen dat is rottig dus apparte topic lijkt mij ook het beste eigenlijk.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

En persoonlijk vind ik het ook onzin dat men geen commentaar mag zetten als iemand iets probeert te verkopen.

Als er al enen in tzak gezet wordt dan is het doordat ie weinig achtergrond info krijgt.
Dit is allemaal ten voordelen van de koper, een klein beetje ten nadele van de verkoper, maar aangezien er hier meer potentiële kopers dan verkopers zitten vind ik dit gerechtvaardigd.

Niet de eerste keer dat ik hoor dat iemand iets tweedehands gaat kopen, en dat men hem moet informeren dat hij er nieuw zelfs nog goedkoper kan aan geraken.

Ten voordele van de koper, ten nadele van de woekerverkoper!
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Waarom staat dit nu ook weer bij te koop, ik wordt er scheel van. Houd alles aub in 1 forum, ik dacht dat jullie mods het forum schoon moesten houden en netjs??
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

ik heb nog niks verplaatst of verwijdert dus don't blame me
DQT Racing Team

Plaats reactie