Weer een newbie vraagje over m'n raptor 660
Weer een newbie vraagje over m'n raptor 660
Wel m'n quad is in rodage en heb nog maar een paar km's gedaan.
Als ik in eerste of tweede versnelling een klein beetje gas geef dan reageert hij niet onmiddelijk , als ik de gas iets meer indruk dan schiet hij ineens weg (dus dat zit wel snor )
Alleen is mijn vraag , gaat dit over eens hij ingereden is,ligt dit aan het feit dat mijn cilinder 'zich nog aan het 'zetten' is ?
Greetzzzz
Als ik in eerste of tweede versnelling een klein beetje gas geef dan reageert hij niet onmiddelijk , als ik de gas iets meer indruk dan schiet hij ineens weg (dus dat zit wel snor )
Alleen is mijn vraag , gaat dit over eens hij ingereden is,ligt dit aan het feit dat mijn cilinder 'zich nog aan het 'zetten' is ?
Greetzzzz
is normaal hij krijgt beetje teveel benzine omdat je nog aan het roderen bent daarom schiet hij niet direct weg !! omdat hij eerst alles moet verbranden tegen dat hij goed weg is!! gaat wel over de rodage is over als je begint te voelen dat hij meer power krijgt onderin dan is het ofgelopen !! dus ongeveer een 5-6 tank beurten dan naar de dealer gaan of zelf doen nieuwe olie nief olie filtertje en hupla je kunt gaan !!
PS: als je rodage afgelopen is haal een je uitlaat ervan en rij even een toertje zonder die uitlaat kan totaal geen kwaad maar de leer je de raptor power kennen ! doe dit wel waar nie veel mensen wonen het geluid is bijna niet te harden !!! maar trekt als een beest tot in 3de kan je hem kaarsrecht krijgen
PS: als je rodage afgelopen is haal een je uitlaat ervan en rij even een toertje zonder die uitlaat kan totaal geen kwaad maar de leer je de raptor power kennen ! doe dit wel waar nie veel mensen wonen het geluid is bijna niet te harden !!! maar trekt als een beest tot in 3de kan je hem kaarsrecht krijgen
-
- Quadracer
- Contacteer:
echt om deze opmerking zou je gewoon gebanned moeten worden dit is echt de grootste f*ck*ng b*llsh*t die ik ooit heb gehoord. Als je het al in overweging zou willen nemen komt ie toch echt te arm te staan en dan loopt ie wel als een duivel maar wordt ie ook wel een beetje warm(lees roodgloeiende uitlaat tot aan vastlopers aan toe)YFZ--Lover schreef:iPS: als je rodage afgelopen is haal een je uitlaat ervan en rij even een toertje zonder die uitlaat kan totaal geen kwaad maar de leer je de raptor power kennen ! doe dit wel waar nie veel mensen wonen het geluid is bijna niet te harden !!! maar trekt als een beest tot in 3de kan je hem kaarsrecht krijgen
En het probleem van de topicstarter is denk ik ook dat ie gewoon iets te weinig gas geeft en de power van het beestje nog moet leren kennen. Gewoon rustig rijden voorlopig kan je machine wennen en jij ook. Olie + filter verversen na 5 benzinetanks is wel een goede tip
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Easy Quadrider
-
- Quad Expert
- Contacteer:
kvindt het te onozel vo op te antwoorden weet ge, yfz-lover fucked gewoon off makker, ge zit hier gans da forum te verzieken,heb er al met enkele personen over gepraat, je uitleg klopt niet, ge hebt geen reet verstand van alles wat met motoren te maken heeft en ge zit hier de grote jan uit te hangen. Ga wat nuttig doen met je leven maar blijf van quads af.
das mijn gedacht!
das mijn gedacht!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Het is de taak van de overige forumgebruikers om iemand erop te wijzen dat hij geen gelijk heeft.blast Racer AKA sdsracer schreef:kvindt het te onozel vo op te antwoorden weet ge, yfz-lover fucked gewoon off makker, ge zit hier gans da forum te verzieken,heb er al met enkele personen over gepraat, je uitleg klopt niet, ge hebt geen reet verstand van alles wat met motoren te maken heeft en ge zit hier de grote jan uit te hangen. Ga wat nuttig doen met je leven maar blijf van quads af.
das mijn gedacht!
In dit geval YFZLover die nogal wat onzin uitkraamt.....
Ik ga reacties met foutieve informatie niet verwijderen, dat vind ik wat ver gaan. Maar een reactie op een dergelijk bericht (dus dat YFZLover het in dit geval fout heeft) is wel op zijn plaats.
Als je niet zeker bent van je gelijk over een bepaald onderwerp, post het dan aub niet, of geef aan dat je twijfelt, want anders ga je mensen verkeerde uitleg geven. Dit is zeker belangrijk bij een quad die nieuw is en in ingereden moet worden.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Juist, allemaal alert blijven, en als je iets ziet waarvan je denkt dat de gegevens niet kloppen, dan gewoon even aan de bel trekken.
We zijn er om van elkaar te leren, en sommige mensen zijn zo enthousiast dat ze meer vertellen dan ze weten, en die moeten een beetje bijgestuurd worden.
We zijn er om van elkaar te leren, en sommige mensen zijn zo enthousiast dat ze meer vertellen dan ze weten, en die moeten een beetje bijgestuurd worden.
DQT -Dangerous Quadracing Team-