bkjv kerel kerel... hebbet al gezegd, maar nu is het overduidelijk, heb wat research gedaan en uw eiland da rij ik op 2 dagen 20 keer rond. En geef aan yfz lover een handje en pak is enkele boekjes mechanica vast, lees wat quadtijdschriften, observeer is een quad, probeer er is mee te rijden, EN KOM DAN IS WEER!!!!
A ik heb je al gezegt op msn: ik had een badger, geen blaster dat was een typ fout
B ik hbe er dus 2 jaar mee gecrossd
C sorry dat ik het zeg, JE BENT EEN ONGELOFELIJKE LUL.
en uw eiland da rij ik op 2 dagen 20 keer rond.
ja hoor jij wel. iedereen kan dat, maar dan geiet je de niet van oetlul.
inderdaad, het is daarmee dat ik je die vraag stelde,
hebben smaen wat research gedaan en je eiland is zo plat als een pannekoek
de hoogste heuvel die er is , is de mesthoop van je paarden
en goed bebost ishet er ook.
als je de mensen wilt een loer draaien, doe het dan goed en zoek eerst op waarover je spreekt ....
en me ne warrior me nen r1 blok in, gade ni springe, tenigste da zal springe dat ben jij....
internet... wat heb je daar nou aan met je "research". je kan beter iets aan een lokaal iemand vragen als je er wat van wil weten en als je me dat tog niet gelooft waarom gebruikte je dan niet meteen je internet???
de hoogste heuvel die er is , is de mesthoop van je paarden
ik woon aan een best hoge heuvel, 50 meter van me huis af en zo een 80 meter hoog
de hoogste berg hier is de cristoffelberg en die is 371 meter hoog.
ben je hier wel eens geweest trek er dan nog eens je smoel over open. zo niet hou het dan maar mooi op je internet.
john trekels Geplaatst: Zo Dec 12, 2004 10:19 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
volgens mij een dikke luller....
want???