luchtfilter
-
- Toeschouwer
luchtfilter
hey,
ik heb al veel tips gehoord over het onderhoud van je luchtfilter, maar moet je hem na het uitwassen nou echt insmeren met filterolie???
ik heb al veel tips gehoord over het onderhoud van je luchtfilter, maar moet je hem na het uitwassen nou echt insmeren met filterolie???
-
- Quadrider
Re: luchtfilter
Je zegt dat net of dat te veel moeite isquadrijdermichael schreef:hey,
-
- Toeschouwer
Re: luchtfilter
[quote="Mika"][quote="quadrijdermichael"]hey,
ik heb al veel tips gehoord over het onderhoud van je luchtfilter, maar moet je hem na het uitwassen nou echt insmeren met filterolie???[/quote]
Je zegt dat net of dat te veel moeite is[/quote]
hey,
te veel moeite is niet het probleem,maar ik heb wel eens mensen gehoord die hem niet insmeren dus ik was eens benieuwd wat jullie er van vonden
groetjes
ik heb al veel tips gehoord over het onderhoud van je luchtfilter, maar moet je hem na het uitwassen nou echt insmeren met filterolie???[/quote]
Je zegt dat net of dat te veel moeite is[/quote]
hey,
te veel moeite is niet het probleem,maar ik heb wel eens mensen gehoord die hem niet insmeren dus ik was eens benieuwd wat jullie er van vonden
![Verward :?](./images/smilies/icon_verward.gif)
groetjes
Hoe minder je er op doet hoe beter de lucht door kan (kan je dus door sproeier te vervangen beetje meer vermogen ontwikkelen) maar dan beschermt hij ook veel minder en heb je kans dat er stof in je motor komt en da's natuurlijk niet goed
Beste is dus toch in te vetten (maar niet al te veel olie gebruiken)
Beste is dus toch in te vetten (maar niet al te veel olie gebruiken)
-
- Toeschouwer
[quote="Mika"]Hoe minder je er op doet hoe beter de lucht door kan (kan je dus door sproeier te vervangen beetje meer vermogen ontwikkelen) maar dan beschermt hij ook veel minder en heb je kans dat er stof in je motor komt en da's natuurlijk niet goed
Beste is dus toch in te vetten (maar niet al te veel olie gebruiken)[/quote]
oke mika bedankt voor de tip![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Beste is dus toch in te vetten (maar niet al te veel olie gebruiken)[/quote]
oke mika bedankt voor de tip
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
-
- Quadrider