banshee vraag
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
banshee vraag
is de banshee een goeie all-round quad? daarmee bedoel ik, is ie ook goed voor lange afstanden op de baan, of een klein beetje modder, valt het onderhoud mee? is ie speels? power zal geen probleem zijn heb ik al gelezen.
ik zou graag een nieuwe quad kopen, en vind de raptor voor mij ideaal,
alleen is de banshee zoveel schoner. daarbij deze domme vraag, zijn deze wat te vergelijken. Wat zijn de nadelen van een banshee? Wat zijn jullie ervaringen?
ik ga zaterdag eens een testrit doen met een banshee, misschien zal dat de beslissing vergemakkelijken, alleen weet ik niet wat het op lange termijn geeft van met een banshee te rijden.
bestaat er geen raptor met de plastiek van een banshee? ik vind het geluid van een 4takt ook beter
ik zou graag een nieuwe quad kopen, en vind de raptor voor mij ideaal,
alleen is de banshee zoveel schoner. daarbij deze domme vraag, zijn deze wat te vergelijken. Wat zijn de nadelen van een banshee? Wat zijn jullie ervaringen?
ik ga zaterdag eens een testrit doen met een banshee, misschien zal dat de beslissing vergemakkelijken, alleen weet ik niet wat het op lange termijn geeft van met een banshee te rijden.
bestaat er geen raptor met de plastiek van een banshee? ik vind het geluid van een 4takt ook beter
-
- Toeschouwer
-
- Quadrunner
- Contacteer:
neenee gewoon en banshee kope is een super machinie
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
In deze banshee zit toch wel een beetje magie in 800cc hij staat hier in de buurt tekoopM@kkeLowlife schreef:Voila Banshee met 4 takt das toch geen probleem
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be