Toen ik mijn KFX pas had en nog aan het inrijden was vond ik hem ook nogal flauw reageren op het gasgeven.
Aarzelend optrekken, niet soepel onderin, alleen als ik wat hoger in de toeren kwam reed hij redelijk.
Dit is vanzelf overgegaan, hij gaat steeds soepeler rijden en als je klaar bent met inrijden loopt hij als een bom.
Ik weet niet of dit hetzelfde is als waar jij last van hebt. Zou ook kunnen zijn dat de jetting niet optimaal is of dat er ergens rommel in zit.
Ik zou het nog even afwachten, en als je het echt niet vertrouwt even bij dealer langsrijden!
Weer een newbie vraagje over m'n raptor 660
Klink idd hetzelfde als wat jij hebt meegemaakt Teunie.
Als ik hem wat hoger in z'n toeren haal vertrekt hij als een "rakket"
Zal idd vanzelf wel overgaan na de rodage.
Alvast bedankt voor je bericht , k'wilde al bijna mijn uitlaat er gaan afzagen
Als ik hem wat hoger in z'n toeren haal vertrekt hij als een "rakket"
Zal idd vanzelf wel overgaan na de rodage.
Alvast bedankt voor je bericht , k'wilde al bijna mijn uitlaat er gaan afzagen
Laatst gewijzigd door riddler71 op di 14 dec, 2004 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
riddler71 schreef:Alvast bednakt voor je bericht , k'wilde al bijna mijn uitlaat er gaan afzagen
vergeet niet tijdig je olie te vervangen, het beste na 1-2weken en dan na 1maand. dan zijn de splintertjes uit de cilinder etc. dan gewoon regelmatig kijken of hij niet te donker wordt.
succes met je quad!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
dit is echt super bullshit, als je ABSOLUUT niet weet waarover je het hebt, ga eerst maar eens naar buiten om je eigen zooi te verklotenYFZ--Lover schreef:is normaal hij krijgt beetje teveel benzine omdat je nog aan het roderen bent daarom schiet hij niet direct weg !! omdat hij eerst alles moet verbranden tegen dat hij goed weg is!! gaat wel over de rodage is over als je begint te voelen dat hij meer power krijgt onderin dan is het ofgelopen !! dus ongeveer een 5-6 tank beurten dan naar de dealer gaan of zelf doen nieuwe olie nief olie filtertje en hupla je kunt gaan !!
PS: als je rodage afgelopen is haal een je uitlaat ervan en rij even een toertje zonder die uitlaat kan totaal geen kwaad maar de leer je de raptor power kennen ! doe dit wel waar nie veel mensen wonen het geluid is bijna niet te harden !!! maar trekt als een beest tot in 3de kan je hem kaarsrecht krijgen![]()