DQT Forum TERUG ONLINE ! ! !
wat wil je daar mee zeggen dat we ter moeten weg blijven of dat we ter niet welkom zijnVyrena schreef:DAT is hun forum, DIT de onze
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
van mij mag die kalender openbaar zijn, ik zou niet weten waarom niet. we spreken meestal toch via msn ofzo af waar we gaan rijden dus... en als we ergens gaan rijden, mag het gerust op het forum staan. maar dan zeggen ze er toch gewoon bij dat het enkel een vaste groep is... en wie nog komt rijden sturen we gewoon weg
gewoon openbaar maken zodat iemand anders er ook kan posten waar zij gaan rijden.
gewoon openbaar maken zodat iemand anders er ook kan posten waar zij gaan rijden.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad Expert
-
- Quadrunner
- Contacteer:
laat maaar wete als je na neeroeteren wil kome dan ben ik ook daar erwin als je nu een kalendermaakt voor iedereen en een klander voor de dqt leden das ist toch inorde ben ik geniaal of niet lolll
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Contacteer:
okè
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
Slecht nieuws, webserver is gecrashed, alles kwijt
ook de filmpjes en 't forum...
Website heb ik wel backup van, maar 't forum zal ik opnieuw moeten opbouwen, en jullie zullen opnieuw moeten registereren...
Filmpjes zullen wel weer online gezet worden door ons, dus géén paniek...
Ik verwacht dat we tegen Woensdag ofzo terug online zijn...
AlfA
ook de filmpjes en 't forum...
Website heb ik wel backup van, maar 't forum zal ik opnieuw moeten opbouwen, en jullie zullen opnieuw moeten registereren...
Filmpjes zullen wel weer online gezet worden door ons, dus géén paniek...
Ik verwacht dat we tegen Woensdag ofzo terug online zijn...
AlfA