jetten toomey
jetten toomey
de kerel van rs motors is me weer vies aan hetr naaien,n ik bel voor een sproeier maat 300, hij zegt dat ie er vandaag is, ik ga hem halen, zegt ie dat er geen 300 bestaat hij zegt ook dat 310 VEEL te rijk is, en dat ik mss nu beter de 290 erin stop, en dan de naald 2stappen omhoog zet, zou ie dan goed rijden, want nu verzuipt hij om de haverklap, ik ben meestal al bij als hij start
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
naald hoogte bepaalt benzine toevoer van 1/8 tot 1/3 gas open.
hoofdsproeier bepaalt voornamelijk volgas positie.
stationair (luchtschroef) bepaalt stationair het meeste en een heel klein beetje hele bereik.
plug chops (verschillende toeren bereiken) wijzen uit wat er teveel of te weinig is.
mazzel,
mark
hoofdsproeier bepaalt voornamelijk volgas positie.
stationair (luchtschroef) bepaalt stationair het meeste en een heel klein beetje hele bereik.
plug chops (verschillende toeren bereiken) wijzen uit wat er teveel of te weinig is.
mazzel,
mark
ik snap er geen hol meer van, ik ga juist rijden, gaat ie veel beter als de zondag... ik snap er echt niets meer van, ik denk dat ik de 290 er terug in ga stoppen met de spacer, kijken wat ie dan doet!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
ik heb er nog altijd de 310 inzitten, staat echt veel te rijk, verzuipt gewoon bijna elkes keer, ik ga namiddag even de 290 erin zetten, daarmee rijden, en dan de naald op het hoogste zetten.
hoe hoger de naald, hoe armer het mengsel?
hoe lager de naald, hoe rijker het mengsel?
hoe hoger de naald, hoe armer het mengsel?
hoe lager de naald, hoe rijker het mengsel?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
sproeier en naald zijn 2 verschillende dingen!!!!!!!!!
sproeier bepaalt volgas en naald tot 1/3 gas
als je naald in het midden staat en hij verzuipt konstant, is je sproeier te GROOT !
als je er een te kleine sproeier in doet, kan die op halfgas op de hoogste naaldstand goed lopen, maar hij draait in elkaar bij volgas, omdat ie dan te WEINIG brandsof krijgt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bla bla bla
sproeier bepaalt volgas en naald tot 1/3 gas
als je naald in het midden staat en hij verzuipt konstant, is je sproeier te GROOT !
als je er een te kleine sproeier in doet, kan die op halfgas op de hoogste naaldstand goed lopen, maar hij draait in elkaar bij volgas, omdat ie dan te WEINIG brandsof krijgt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bla bla bla
rejetten, dit doe je nadat je bv een andere uitlaat hebt gemonteerd, meer vermogen is meer benzine! dus moet je je "mainjet" aanpassen, dit is zoals ze zeggen een "sproeier" die de benzine toevoer regelt, hoe groter de spoeier, hoe meer benzine, en hoe beter de quad gaat lopen, tot je natuurlijk een te grote sproeier hebt gestoken, dan heb je hetzelfde als mij aan de hand, dat verzuipt je quad, rejetten, is niet moelijk, maar ook niet gemakkelijk, kijk maar naar mij, dit is puur op gevoel.
reedspacer, deze spacer vergroot de ruimte tussen je carb en reeds of reeds en cilinder:
Reedspacer tussen de cyl en reeds=meer kracht onderin
Reedspacer tussen reeds en carb=meer kracht bovenin.
reedspacer, deze spacer vergroot de ruimte tussen je carb en reeds of reeds en cilinder:
Reedspacer tussen de cyl en reeds=meer kracht onderin
Reedspacer tussen reeds en carb=meer kracht bovenin.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us