Dilemma!
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
neem de blauwe, na een jaar gewoon witte kappen kopen.
@yfz-lover: als jij het frame van een yfz naar de knoppen krijgt mag het er toch al hard tegenaan gaan
@yfz-lover: als jij het frame van een yfz naar de knoppen krijgt mag het er toch al hard tegenaan gaan
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
maarja, als je het blok open gooit, is het toch zowiezo dag garantie! of uitlaat ofzo denk ik... nja ik heb echt geen idee, ik wil zowel garantie als wit/rood, zal een slapeloos nachtje worden vrees ikFré schreef:kakHanzie schreef:nee maar die hebben geen officiële garantie blijkbaar... ze komen uit amerika dus. nikolas zei het ook al en jasper heeft het daarstraks versterkt, die hebben geen garantie
zin in wat riskante statistiek?
wel hoeveel yfz's rijden er hier rond die al gebruik hebben moeten en kunnen maken van hun garantie?
en nog een punt volgens mij:
als er iets naar de knoppen is, dan is de kans relatief groot dat je het toch vroeg of laat had vervangen door aftermarket onderdelen. Het enige dat er dan verandert is dat je die bepaalde mod eerst op je lijst komt te staan.
Enige probleem dat ik momenteel zie is als er iets mis gaat met je tandwielkast, maar die blijkt precies niet echt delicaat te zijn.
Ik weet het niet, jij misschien nu wel?
het enige waar je de garantie mss zult voor kunnen gebruiken is de piston of krukas ofzo.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
- Yamaster
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Maar krijg je nog garantie als je competitie rijdt??
Misschien neem je toch beter de blauwe met garantie.
En als je ergens in de modder rijdt, dan zie je toh niet meer welke kleur die heeft
Misschien neem je toch beter de blauwe met garantie.
En als je ergens in de modder rijdt, dan zie je toh niet meer welke kleur die heeft
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
==> www.bojar-racing.be <==
-
- Quadrunner
- Contacteer:
als je een dealer hebt die een beetje van goede wil is kan die toch veel bekomen onder de vorm van garantie als je natuurlijk brokken hebty door eigen schuld kun je bij de garantie van yamaha ook het deksel op je neus krijgen hé
ik heb ook een witte besteld( ik heb nog getwijfeld tss een zwarte, maar dat framekleur trekt echt op niks) dus koop gij maar een blauwe
ik heb ook een witte besteld( ik heb nog getwijfeld tss een zwarte, maar dat framekleur trekt echt op niks) dus koop gij maar een blauwe
-
- Quadrunner
dinsdagavond heb ik hem.
kleuren die beschikbaar zijn weten we maandag! als er eentje bij de invoerder in duitsland staat, een wit-rode, gaan we hem rechtstreeks halen. anders een blauwe uit belgium
kleuren die beschikbaar zijn weten we maandag! als er eentje bij de invoerder in duitsland staat, een wit-rode, gaan we hem rechtstreeks halen. anders een blauwe uit belgium
DQT Racing Team
-
- Easy Quadrider