Hanzie het is gewoon net een 450 4 takt crosser, daarmee moet je het vergelijken. Ik vind het niet te hard maar ik denk dat jij daar in de buurt van huizen beter een stillere uitlaat kan zoeken. Ow en als je wel eens een gytr uitlaat gehoord hebt, het is ongeveer evenhard. Alleen veel dieper geluid.
Hanzie het is gewoon net een 450 4 takt crosser, daarmee moet je het vergelijken. Ik vind het niet te hard maar ik denk dat jij daar in de buurt van huizen beter een stillere uitlaat kan zoeken. Ow en als je wel eens een gytr uitlaat gehoord hebt, het is ongeveer evenhard. Alleen veel dieper geluid.
ha die frank,
die VLSen zijn wel super ik hoop dat je snel kan rijden
Hanzie het is gewoon net een 450 4 takt crosser, daarmee moet je het vergelijken. Ik vind het niet te hard maar ik denk dat jij daar in de buurt van huizen beter een stillere uitlaat kan zoeken. Ow en als je wel eens een gytr uitlaat gehoord hebt, het is ongeveer evenhard. Alleen veel dieper geluid.
ja idd.
ik heb al een gyt-r gehoord op yfz, een carbon versie. maar ik vond dat het geluid wel mee viel lekker diep gortig en geil geluid
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Mooi die fmf.
Was aan het twijfelen tussen die en fp maar heb toch fp genomen.
Hoop dat ik geen spijt ga hebben.
Als hij gemonteerd is zal ik ook eens reviewke doen met een paar fotokes.
Weet iemand de afstelling voor yfz met fp-lijn?
Info altijd welkom...
Al mag die 1000 Banschee er ook wezen die een maatvan me heeft Het is echt raar maar ik word superzenuwachtig als een 4 takt achter mij loopt te bonken
doubletracing schreef:Mooi die fmf.
Was aan het twijfelen tussen die en fp maar heb toch fp genomen.
Hoop dat ik geen spijt ga hebben.
Als hij gemonteerd is zal ik ook eens reviewke doen met een paar fotokes.
Weet iemand de afstelling voor yfz met fp-lijn?
Info altijd welkom...