De Badger is een prima machine, maar het enige nadeel is de vering aan de voorkant. Daar gaan we misschien van de winter wat aan doen.
We gaan er een onafhankelijk wielophanging van maken.
Weet iemand misschien nuttige site's of winkels waar je aftermarket spullen voor de badger kunt bestellen ?
Vering, uitlaatpijpen, banden, enz.
The diffrence between men and boys, is the price of their toys.
Het aantal tuningsartikelen voor Badger is minimaal (ik betwijfel zelfs of ze er uberhaupt wel zijn).
IMO kan je dan je Badger beter inruilen en het geld dat je anders aan tuning had uitgegeven, in een andere quad stoppen.
laat hem dan zoals hij is spaar je geld, voor als je badger motorproblemen krijgt ofzo,denk er ook aan, je badger is, oud, dus als je nu gaat tunen, verkort je z'n levensduur NOG meer, mss kan je badger dat niet meer aan!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Street_Shee schreef:Het aantal tuningsartikelen voor Badger is minimaal (ik betwijfel zelfs of ze er uberhaupt wel zijn).
IMO kan je dan je Badger beter inruilen en het geld dat je anders aan tuning had uitgegeven, in een andere quad stoppen.
De badger ga ik echt niet inruilen, het is een pracht van een machine en ik heb me er al bijna 6 jaar prima mee vermaakt.
The diffrence between men and boys, is the price of their toys.
Het enige wat er is voor de Badger is een luchtfilter en dit is niet iets waarvan je echt wat zal gaan merken. Waar je het eerder over had, met die tandwielen dat heeft ook geen nut. Daar maak je hem alleen maar 'langzamer -> krachtiger' of 'sneller -> minder krachtig' mee.
Het is geen snelle machine en dat kun je er ook niet van maken, daar moet je jezelf bij neerleggen.
bouw er een 80cc crossblok in. Dan heb je ook genoeg tuningsspullen. Of je gaat een keer kijken waar ze mee rijden op de cross. Ik heb al een eton met 80cc crossblok gezien.
Kun je beter een Suzuki LT80 kopen, maar als ik jou was zou ik het geld gewoon in een nieuwe quad steken die wel goed te tunen is. Dan is het je geld ook echt waard want een race-monster zal het nooit worden die Badger (zal er niet eens in de buurt komen )
ice schreef:Mijn vader was altijd al goed in dat soort dingen, bouwde sinds zijn 10e al crossmotoren.
zoals mark pocket bikes maakt
ja, verknoei je geld niet aan die badger, rij er zo mee, en spaar je geld, als je dat geld bijeen hebt, en je badger naar je broertje gaat, is het zijn probleem.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us