BOUWJAAR YAMAHA BADGER ?????????

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Senneboy

BOUWJAAR YAMAHA BADGER ?????????

Bericht door Senneboy »

Wij zijn op zoek naar het bouwjaar van de quad van onze zoon. Omdat de motor defect is en om de juiste wisselstukken te kunnen bestellen hebben wij het bouwjaar nodig. Wie kan ons verder helpen? :?: :?: :?:
Gekende gegevens : Merk Yamaha Badger - 3 versnellingen - 4 tackt motor - 80 cc - chasis nr 4EM.070.125
Ook nuttige adressen voor wisselstukken zijn steeds welkom!
Foto is beschikbaar en kan op vraag gemaild worden.

Dank
Bakker
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Bakker »

Sorry ik zou het niet weten, maar er is hier vast wel iemand die dat weet :wink:

kom op, help is ff
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Opbellen naar Yamaha (importeur Belgie, D'Ieteren is dat) en chassisnummer laten traceren. Zij kunnen dat wel achterhalen. Heb toen van mijn quad zelfs achterhaald naar welke dealer hij is gegaan en alles.
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

T maakt meestal niet uit welk bouwjaar dat tie is de onderdelen passen toch wel maar dat is bij mijn quad zo. Misschien is er bij de badger heel veel verandert per bouwjaar maar dit verwacht ik niet. de onderdelen van een badger passen nog op de miniraptor van nu dacht ik.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ja de mini raptor heeft volgens mij ook alleen maar een paar andere kappen gekregen. Als ik bijvoorbeeld voor mijn Blaster wat wil bestellen dan is dat allemaal hetzelfde voor de Blaster vanaf 1988 tot aan 2003. Dus je kan waarschijnlijk gewone Badger onderdelen bestellen. Die kun je vast wel bij een Yamaha dealer krijgen.

Succes er mee!
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Even ter informatie, als je info over je quad wil (bouwjaar, dealer, etc) aan de hand van je chassisnummer, dan kun je mailen naar de importeur D'Ieteren sports in Belgie:

info.yamaha@dieteren.be

Altijd handig om te weten, toch?
Senneboy

Dank voor de hulp

Bericht door Senneboy »

Ik was vandaag een dagje vrij en ben verder op zoek gegaan naar de gegevens van Dieteren-Belgium. In de namiddag had ik reeds antwoord. Nu weten we dus met zekerheid dat onze zoon een Yamaha Badger van 1996 heeft. Nu nog vlug laten herstellen en hij kan weer crossen ...

Dank aan iedereen voor jullie hulp, wij blijven trouwe bezoeker van de site !
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Dat is heel mooi dat het gelukt is. Als je ooit nog problemen hebt dan kun je ze hier altijd kwijt.

Heb je een dealer waar je de onderdelen kunt krijgen?
Senneboy

Bericht door Senneboy »

Ja, via BVBA MALENGIER W& F - Nonnebossenstraat 25 - 8980 ZONNEBEKE
Tel : 057/46.65.29 - Fax : 057/46.81.30. E-mail : garage@malengier.be. Website : www.malengier.be
Dat is het adres waar mijn echtgenoot zijn Yamaha Timberwolf gekocht heeft. Vriendelijke mensen hoor!

Groetjes
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Is vlak bij mij in de buurt. Roy (mecano) ken ik zeer goed. Moet je echt van Erpe-Mere komen voor een quad ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Senneboy

Bericht door Senneboy »

Dat zijn toch geen afstanden meer. Wij rijden regelmatig naar Bredene aan de kust of als het dringend is maken zij er een pakje van en zenden het per post !
Dichterbij (Lede) is wel een Yamaha dealer maar daar hebben wij jammer genoeg geen goede ervaring mee. Dus liever wat verder en mensen waar je zeker kan op rekenen !
Plaats reactie