Toomey - Jetten
-
- Easy Quadrider
Toomey - Jetten
Ik heb een toomey besteld maar nu is mijn vraag, welke sproeier moet ik hebben. Ik heb de eerste overmaat en verder niets apparts.
lees al de post over het jetten, en van de toomey b1 kit, daar vindt je normaal alle info die je moet hebben!
er zit een 310 bij, neem die als eerste erin, als ie te rijk staat, zoals het gaat zijn denk ik, ga je de naald verplaatsen, wacht even af tot die van mij perfect gejet is, je hoeft dat niet zoveel te vragen, dan doe je gewoon hetzelfde!
er zit een 310 bij, neem die als eerste erin, als ie te rijk staat, zoals het gaat zijn denk ik, ga je de naald verplaatsen, wacht even af tot die van mij perfect gejet is, je hoeft dat niet zoveel te vragen, dan doe je gewoon hetzelfde!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Quadfanaat
Detonatie (of pingelen) is de vroegtijdige verbranding van de benzine. De verschillende vlammenfronten klappen in je cilinder alle kanten op met alle gevolgen van dien.
Detonatie kan bijvoorbeeld ontstaan door een te hoge compressie en/of een te extreme aanpassing van de timing terwijl je een brandstof gebruikt met een te laag octaangehalte.
Detonatie kan bijvoorbeeld ontstaan door een te hoge compressie en/of een te extreme aanpassing van de timing terwijl je een brandstof gebruikt met een te laag octaangehalte.
Daan
-
- Quadfanaat