Winter jetting kfx/z400: uitlaatbocht gloeit
Mijne gloeit ook flink, wordt bijna een zaklamp als ik echt aan het gas ga hangen.
Heb vandaag weer gereden met 11 graden en het is wel een heel stuk minder zo.
Hij loopt verder perfect, geen inhouden geen stotteren geen problemen.
Heb vandaag weer gereden met 11 graden en het is wel een heel stuk minder zo.
Hij loopt verder perfect, geen inhouden geen stotteren geen problemen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ik heb meteen carbu vervangen was handiger dan die vijsjes te vervangenSg6 schreef:Fré schreef:en zijn die uit roestvrij staal?
ik heb inbusboutjes gebruikt, die zijn niet roestvrij maar heb ze eerst gespoten met verf. Nuja voor de tijd dat je carb er nog gaat opzitten
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Bartie schreef:Ik heb meteen carbu vervangen was handiger dan die vijsjes te vervangenSg6 schreef:Fré schreef:en zijn die uit roestvrij staal?
ik heb inbusboutjes gebruikt, die zijn niet roestvrij maar heb ze eerst gespoten met verf. Nuja voor de tijd dat je carb er nog gaat opzitten
Ohja heb vanmorgen de originele demper erop gezet en het quadje loopt als nooit tevoren.
Heb daarna de snorkel er nog afgegooid.
Hij aarzelt wat onderin de toeren omdat hij de FPdemper mist maar daarna gooit hij de voorkant omhoog en blijft hij trekken tot aan de begrenzer.
Constatering is dus dat de jetting inderdaad niet 100% was.
Heb nog niet kunnen controleren of de bocht nu niet meer opgloeit.
Heb daarna de snorkel er nog afgegooid.
Hij aarzelt wat onderin de toeren omdat hij de FPdemper mist maar daarna gooit hij de voorkant omhoog en blijft hij trekken tot aan de begrenzer.
Constatering is dus dat de jetting inderdaad niet 100% was.
Heb nog niet kunnen controleren of de bocht nu niet meer opgloeit.
Teunie heb ge de voorbocht ook steken van FP? want ik heb me de voorbocht ook pas gezet en zou ook iets moeten doen aan mijn jetting maar weet ook niet hoe of wat
zou ik me niet een jett kit kopen 
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Ik had alleen de demper.
Ik merk wel dat ik low-end power kwijt ben met de originele demper er weer op, maar met de standaarddemper trekt hij veel lekkerder weg en ik heb ook het gevoel dat hij harder gaat op top.
Ik heb eigenlijk weinig zin om weer met de jetting te gaan kloten omdat ik geen dynonaald heb en geen sproeiers. Ik wacht eigenlijk liever op de carb dus ik denk dat ik zolang met de standaarddemper rond ga rijden.
Is trouwens veel relaxter op de weg.
@SWAT: een jetkit is eigenlijk onmisbaar, anders moet je gokken welke sproeier je nodig hebt en elke keer op en neer rijden naar de plaatselijke dealer om weer een sproeiertje te halen. Bovendien is een dynonaald veel beter als de originele en die kun je niet los kopen.
Dynokit kost wel rond de 70 euro........en daar heb ik geen zin in als ik straks toch een nieuwe carb ga kopen waar de kit niet op past.....
Als je niet van plan bent de carb te kopen dan zou ik wel de jetkit kopen.
Ik merk wel dat ik low-end power kwijt ben met de originele demper er weer op, maar met de standaarddemper trekt hij veel lekkerder weg en ik heb ook het gevoel dat hij harder gaat op top.
Ik heb eigenlijk weinig zin om weer met de jetting te gaan kloten omdat ik geen dynonaald heb en geen sproeiers. Ik wacht eigenlijk liever op de carb dus ik denk dat ik zolang met de standaarddemper rond ga rijden.
Is trouwens veel relaxter op de weg.
@SWAT: een jetkit is eigenlijk onmisbaar, anders moet je gokken welke sproeier je nodig hebt en elke keer op en neer rijden naar de plaatselijke dealer om weer een sproeiertje te halen. Bovendien is een dynonaald veel beter als de originele en die kun je niet los kopen.
Dynokit kost wel rond de 70 euro........en daar heb ik geen zin in als ik straks toch een nieuwe carb ga kopen waar de kit niet op past.....
Als je niet van plan bent de carb te kopen dan zou ik wel de jetkit kopen.
ik zou me ook wel zo een carbu willen steken, maar dat lijkt me niet zo simpel denk ik? want er moet het een en ander aan gepast worden, en denk dat ik dat nooit op de wereld krijg 
witte yfz 450 06
Stolenquads Europe
Stolenquads Europe
-
Fré
- Quad Expert

naar het schijnt is dat redelijk simpelS.W.A.T. schreef:ik zou me ook wel zo een carbu willen steken, maar dat lijkt me niet zo simpel denk ik? want er moet het een en ander aan gepast worden, en denk dat ik dat nooit op de wereld krijg
Volgens mij niks om over in te zitten, Bartie zal dit wel beamen denk ik.
Het is wel de bedoeling dat je de carb min of meer zelf leert afstellen denk ik.
White LTZ-450 - powered by MSD -