welke banden????

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Plaats reactie
Quint

welke banden????

Bericht door Quint »

Ik ga voor 14 dagen naar Marocco, samen met 8 andere enduro-moto's. Wij gaan ongeveer 3000 tot 3500 km rijden op gravel en asphaltbanen. Meestal doe ik met mijn banden maximum 1500 km en dan nog in modder meestal, dus heb ik een probleem, dus weet iemand welke banden ik nodig heb voor ongeveer 3000 - 3500 km te rijden, op onverhard en asfalt.
Dealer heeft mij Maxxis-Goldspeed banden, dit zijn baanbanden en deze zouden harder van compound zijn en dus langer meegaan. Ik zoek personen die in de dezelfde omstandigheden dit hebben meegemaakt.

De Groeten

:roll:
JAN15-10
Quadrider
Quadrider

Bericht door JAN15-10 »

Denk dat je dealer je de beste keus geeft.

Maxxis goldspeed Geellabel

3500 km is een makkie voor die banden.(kweet alleen niet of asfalt in Marokko dezelfde betekenis heeft als hier(kwaliteit) :wink:

Wel niet vergeten mee te nemen ,setje banden propjes,achterbanden rij je sneller lek.

Jan 8)
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.

Rijd Quad,of blijf bij je schat !
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

JAN15-10 schreef:Denk dat je dealer je de beste keus geeft.

Maxxis goldspeed Geellabel

3500 km is een makkie voor die banden.(kweet alleen niet of asfalt in Marokko dezelfde betekenis heeft als hier(kwaliteit) :wink:

Wel niet vergeten mee te nemen ,setje banden propjes,achterbanden rij je sneller lek.

Jan 8)
Ik dacht dat grijs ook nog bestaat, is nog harder !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Quint

Bericht door Quint »

Dealer heeft mij aangeraden Maxxis Goldspeed Zilverlabel. wat is 't verschil tussen de labels? volgens de dealer is er geel, blauw, rood en silver, in deze volgorde. en de aspalt in marokko ken ik niet t'is den eerste keer, wel zijn er ook nog de steenpistes, 'k weet nie of daar een grotere slijtage is van de banden?

alvast bedankt jongens !!!
JAN15-10
Quadrider
Quadrider

Bericht door JAN15-10 »

Mss is Grijs wat Nikolas zei Zilver :?

Wil je zeker weten wat de beste/sterkste is op de weg,bel of stuur een mailtje naar http://www.schuurmanbv.nl/

Das de merkhouder van Goldspeed.

Bellen ? vraag naar dhr. van Heesch,die kan het je gelijk vertellen.
Tel : +31(0)412626625

Jan 8)
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.

Rijd Quad,of blijf bij je schat !
cooper_361
Quadfanaat
Quadfanaat

Re: welke banden????

Bericht door cooper_361 »

Quint schreef:Ik ga voor 14 dagen naar Marocco, samen met 8 andere enduro-moto's. Wij gaan ongeveer 3000 tot 3500 km rijden op gravel en asphaltbanen. Meestal doe ik met mijn banden maximum 1500 km en dan nog in modder meestal, dus heb ik een probleem, dus weet iemand welke banden ik nodig heb voor ongeveer 3000 - 3500 km te rijden, op onverhard en asfalt.
Dealer heeft mij Maxxis-Goldspeed banden, dit zijn baanbanden en deze zouden harder van compound zijn en dus langer meegaan. Ik zoek personen die in de dezelfde omstandigheden dit hebben meegemaakt.

De Groeten

gebruik je banden van 1500 km maar vul ze met vloeibare zuustof(of een anders koude stof)
dan slijten ze niet in de warmte
yfz 450 2004 ktm style

Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Plaats reactie