jah moet het nu zo precies zijn ook jajeoentjuh schreef:2500 dollar is ongeveer 1925 euro dan ongeveer 250 dollar verschepen
en dan 10 % van aankoop bedragin amerika invoer rechten en nog 19% belasting
Beginner
-
- Quadfanaat
Re: Beginner
mja, heb je weinig aan hé... dan is ie al zonder papieren, en krijg je hem hier nooit op kenteken..., en dat is toch wat hij wil denk ik, want hij vraagt ook over de verzekering... ik denk dat je dan beter af bent om hier eens wat rond te zien, dan hebje voor die prijs ook eentje ...cooper_361 schreef:in amerika kan je 04 modellen kopen voor 2500 dollar das ongeveer 2500 euro ook maar je moet wel nog de vervoerskosten bijrekenen en de importkosten maar al bij al zal er een voor ongeveer 3000 euro kunnen kopen als ie van amerika overkomtMontenbaaik schreef:Ik ken niks van quads , maar ik heb er intresse in gekregen
kan men al een goede quad kopen vanaf 2000 a 2500 euro?
en welke soort verzekerig moet er daar bij?
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
AlfA schreef:mja, heb je weinig aan hé... dan is ie al zonder papieren, en krijg je hem hier nooit op kenteken..., en dat is toch wat hij wil denk ik, want hij vraagt ook over de verzekering... ik denk dat je dan beter af bent om hier eens wat rond te zien, dan hebje voor die prijs ook eentje ...cooper_361 schreef:in amerika kan je 04 modellen kopen voor 2500 dollar das ongeveer 2500 euro ook maar je moet wel nog de vervoerskosten bijrekenen en de importkosten maar al bij al zal er een voor ongeveer 3000 euro kunnen kopen als ie van amerika overkomtMontenbaaik schreef:Ik ken niks van quads , maar ik heb er intresse in gekregen
kan men al een goede quad kopen vanaf 2000 a 2500 euro?
en welke soort verzekerig moet er daar bij?
dat denk ik ook
-
- Quadfanaat
mja maar toch geen spliksplinternieuwe hoor ik heb de mijne van 02 vorig jaar voor 3300 euro gekocht en een nieuwe kost 4400 euroMontenbaaik schreef:dat denk ik ookAlfA schreef:mja, heb je weinig aan hé... dan is ie al zonder papieren, en krijg je hem hier nooit op kenteken..., en dat is toch wat hij wil denk ik, want hijcooper_361 schreef: in amerika kan je 04 modellen kopen voor 2500 dollar das ongeveer 2500 euro ook maar je moet wel nog de vervoerskosten bijrekenen en de importkosten maar al bij al zal er een voor ongeveer 3000 euro kunnen kopen als ie van amerika overkomt
vraagt ook over de verzekering... ik denk dat je dan beter af bent om hier eens wat rond te zien, dan hebje voor die prijs ook eentje ...
yfz 450 2004 ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
het is mijn dealer niet ik ga niet bij een dealer ik heb gewoon prijs gevraagd in een aantal winkels overal hetzelfdeHanzie schreef:dat is dan de prijs die jij van je dealer krijgt.
en ik weet aan welke prijs ze nu verkocht worden, en dat is 4000euro.
yfz 450 2004 ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
-
- Quadfanaat
ie is wel 4 jaar oud he de mijne maar 2 jaar en hij is gehomologeerd de mijneHanzie schreef:dan moeit jij veel betalen.
hier een voorbeeld, kan je hebben voor 2950euro, gaat nog wel wat af. met stickerset, nieuwe remmen, revisie etc... is van 2000.
yfz 450 2004 ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
deze heeft ook papieren.
ik vind het mooie prijs, blaster krijg je trouwens niet kapot. chris heeft een blaster van 94 gehad als ik mij niet vergis, en nooit problemen mee gehad.
en trouwens, het gaat hier over die jongen aan een quad te helpen, en niet over jouw.
ik vind het mooie prijs, blaster krijg je trouwens niet kapot. chris heeft een blaster van 94 gehad als ik mij niet vergis, en nooit problemen mee gehad.
en trouwens, het gaat hier over die jongen aan een quad te helpen, en niet over jouw.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us