Ralph schreef:Ik geloof er ook geen snars van. Heeft die Honda restrictie op z'n gas ofzo?
tuurlijk niet die gast is 18 precies of die met een restrictie gaat rijden
in snelheid kan ik natuurlijk niet mee maar in optrekken ben ik het snelste als hij met mijnen rijd en ik met z'n honda kan ik ook niet mee in het optrekken dus het ligd niet aan hem
Sorry hoor, maar dan moet er iets ernstig mis zijn met die Honda. Als je ziet dat een standaard Warrior al net aan een Blaster kan verslaan in een dragrace, het vermogen van een Warrior is peanuts vergeleken bij een 400EX.
Ralph schreef:Sorry hoor, maar dan moet er iets ernstig mis zijn met die Honda. Als je ziet dat een standaard Warrior al net aan een Blaster kan verslaan in een dragrace, het vermogen van een Warrior is peanuts vergeleken bij een 400EX.
En een Honda is geen Warrior. Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken. Een motor is een motor, vermogen is vermogen. Dan zou het enkel in de overbrenging moeten zitten.
De 400EX is jarenlang de populairste mx/wedstrijd quad geweest, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat hij dan gelijk ligt aan een Warrior. Dus met de overbrenging zal het ook wel snor zitten.
Ralph schreef:En een Honda is geen Warrior. Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken. Een motor is een motor, vermogen is vermogen. Dan zou het enkel in de overbrenging moeten zitten.
De 400EX is jarenlang de populairste mx/wedstrijd quad geweest, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat hij dan gelijk ligt aan een Warrior. Dus met de overbrenging zal het ook wel snor zitten.
zwijg er nu maar hoe kan ik nu weten waarom ik sneller optrek tegen een 400 ex als je het perse wil weten kom het de quad dan es vragen dat zal meer nut hebben