ik wil allen polaris en heb nu juist nieuwe blazer 250 gekregen en kwil iets speciaals en kdenk ook dat hij dan lichter is. maar dat is nog ni voor morgen aan te beginnen, waar wil het later wel proberen
heb foto doorgestuurd naar Streed Shee van polaris 400 op andere chassis en ook nog met vario. die hangt daar gewoon op de zijkannt aan,kdenk niet dat dat het grootste probleem zal zijn.maar mijn ketting komt rechts uit de motor en bij honda links denk ik,dat witl zeggen dcat je op de achteras moet gaan verwisselen. hoe zou ik dat kunne doen
Mogelijkheden voor de TRX250R zijn onbeperkt. Zijn nu nog steeds de meest geliefde quads voor wedstrijden onder profs.
De productie is rond 1990 gestopt, maar het aanbod aan aftermarket onderdelen is zo groot dat je een complete 250R kunt bouwen van enkel aftermarket onderdelen.
trx 250 heeft 4 kante buizen en 400 ronde.maar de trx 250 is hier bijna niet te vinden(wij hebben er 1 jaar achter gezocht)maar dat is echt het beste chassis.
jij hebt er blaster in liggen zeker? veel aanpassingen gedaan? gaat daar ne grote motor in, want mijn boit hangt nog eens appart aan mijn motor en kheb extra grote koelribben en waar heb je die chassis dan gevonden en rond welke prijs als ik vragen mag
wij hebben deze quad 3 jaar geleden verkocht(tot onze grote spijt nu)maar het is echt zo'n sterk chassis.de nerfbar schuurde gewoon kapot van de trilling(wij hadden er een honda crossblok onderliggen)en aan het kader was geen scheurtje te zien. Hij koste iets van een 2000 euro.