spoorverbreders zijn duur, heir heb je wat goedkopers!
-
- Quadfanaat
jaFranky schreef:Heb je met een as met spoorverbreders meer kans dat je as buigt dan een as zonder spoorverbreders?Hanzie schreef: 5cm is goed. spoorvebreders als je veel op de baan rijdt en niet al teveel springt. een as als je niks anders dan mx rijdt.
greetzzz
yfz 450 2004 ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
toch even een vraagje: -afgesleten banden kunnen langer gebruikt worden ??? dat versta ik toch niet hoor[/quote]
als je veel km's met je quad hebt gedaan zijn je voorste bande aan de buitenkant afgesleten, als je je wielen dan omdraait kan je de "nieuw buitenkant" nog opgebruiken omdat deze vroeger langs binnen zat en niet za hard slijt? snappie?
groetjes
als je veel km's met je quad hebt gedaan zijn je voorste bande aan de buitenkant afgesleten, als je je wielen dan omdraait kan je de "nieuw buitenkant" nog opgebruiken omdat deze vroeger langs binnen zat en niet za hard slijt? snappie?
groetjes
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Re: spoorverbreders zijn duur, heir heb je wat goedkopers!
best niet doen dan maak je je as veel kwetsbaarder
ik was aan het rijden en er vloog een achterwiel af van mijn 80 cc
ik las die er weer op en ga terug rijden 2 uur erna m'n 2 de wiel eraf terug opgelast allemaal geen probleem maar enkel als de as eraf moest
moest je ze doorzagen anders ging ze er niet meer uit ,later bleek dat de wielen omgekeerd zaten je bent beter met spoorverbreders denk ik of een andere as[/quote]
of je je wielen nu omdraait of je zet er spoorverbreders op? dat is toch net hetzelfde
het is dan toch even slecht/goed voor je quad en stabiliteit
groetjes
ik was aan het rijden en er vloog een achterwiel af van mijn 80 cc
ik las die er weer op en ga terug rijden 2 uur erna m'n 2 de wiel eraf terug opgelast allemaal geen probleem maar enkel als de as eraf moest
moest je ze doorzagen anders ging ze er niet meer uit ,later bleek dat de wielen omgekeerd zaten je bent beter met spoorverbreders denk ik of een andere as[/quote]
of je je wielen nu omdraait of je zet er spoorverbreders op? dat is toch net hetzelfde
het is dan toch even slecht/goed voor je quad en stabiliteit
groetjes