2 takt / 4 takt
cooper_361 schreef:dat betwijfel ikFrank MB schreef:Ik zou die honda is binnendoen voor een beurt, dan zie jij met een drag die honda nergens meer zo snel die weg is
met een cannondale 440 loop ik gelijk in optrekken
Jij lult maar een eind raak joh, een Cannondale 440 behoort tot 1 van de allersnelste quads die er zijn, die hou jij nooit bij met je Blaster. Dat zou dan dus betekenen dat jij een Raptor, een KFX700 en een DS650 eruit kan trekken.
Hou maar gewoon op joh, want nu ben je dus compleet door de mand gevallen
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Mja, ik denk da we ons van zijn commentaar nie teveel moeten aantrekken, is net één dag lid en denk overal te weten hoe het WEL moet... daarom geef ik er hier al geen reactie meer op..
voor mijn idee daarover, lees DIT stukje maar eens... Cooper zal intussen wel weten waarover ik 't heb
Cya
voor mijn idee daarover, lees DIT stukje maar eens... Cooper zal intussen wel weten waarover ik 't heb
Cya
-
- Quad Expert
ben dat hier eens aant lezen geweest waar slaat dat in godsnaam op
met een blaster een 400ex voorbijgaan
ik heb op men blaster een toomey gehad met hier endaar nog kleine prulletjes die wat betere gasreactie als gevolg hebben maar een 400 voorbijgaan is mij NOOIT gelukt! (watvoor demper heeft cooper wel niet)
en over dat 2-takt beter is voor te crossen... je hebt +- 2à3 versnellingen nodig om te kunnen rijden (4takt) soms gebruik je de andere eens dat wil ik jou met een blaster eens zien doen, geef mij toch maar 4takt veel groter koppel berijk.
laat de reacties maar komen kben toch aant blokken kheb wel even tijd
met een blaster een 400ex voorbijgaan
ik heb op men blaster een toomey gehad met hier endaar nog kleine prulletjes die wat betere gasreactie als gevolg hebben maar een 400 voorbijgaan is mij NOOIT gelukt! (watvoor demper heeft cooper wel niet)
en over dat 2-takt beter is voor te crossen... je hebt +- 2à3 versnellingen nodig om te kunnen rijden (4takt) soms gebruik je de andere eens dat wil ik jou met een blaster eens zien doen, geef mij toch maar 4takt veel groter koppel berijk.
laat de reacties maar komen kben toch aant blokken kheb wel even tijd
-
- Quadfanaat
ik zever niet in optrekken loop ik gelijk na ekele meter zit ik natuurlijk achter ik ga zondag bij die gast gaan crossen ik zal es zien of ik een filmpje kan veroverenSlOoT schreef:cooper_361 schreef:dat betwijfel ikFrank MB schreef:Ik zou die honda is binnendoen voor een beurt, dan zie jij met een drag die honda nergens meer zo snel die weg is
met een cannondale 440 loop ik gelijk in optrekken
Jij lult maar een eind raak joh, een Cannondale 440 behoort tot 1 van de allersnelste quads die er zijn, die hou jij nooit bij met je Blaster. Dat zou dan dus betekenen dat jij een Raptor, een KFX700 en een DS650 eruit kan trekken.
Hou maar gewoon op joh, want nu ben je dus compleet door de mand gevallen
yfz 450 2004 ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
-
- Quadfanaat
jah tis wel meer dan 3 meter hoorVyrena schreef:Doen! Ja... de eerste 3 meter trek ik ook weg bij mn broers Gas Gas en daarna is die weg... enduro blok
15 meter ofzo en dan steekt ie me voorbij maar toch niet slecht voor een standaart blaster vind ik
yfz 450 2004 ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...