goldspeed is practisch het zelfdeVyrena schreef:Dan heb je mijn nieuwe pijp nog niet gezien... superg*il Goldspeedjes zijn pas leuk om te zien...
2 takt / 4 takt
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
en trouwens baanbanden heb je niet veel aan als je dan es offroad wilt gaanMika schreef:Die baanbanden zijn Goldspeeds en de cross Maxxis Razr
Maar Goldspeed en Maxxis is één pot nat (of hoe zeg je dat ook al weer)
Laatst gewijzigd door cooper_361 op di 28 dec, 2004 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
yfz 450 2004 ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
In welke versnelling trok die Cannondale dan weg ??cooper_361 schreef:jah tis wel meer dan 3 meter hoorVyrena schreef:Doen! Ja... de eerste 3 meter trek ik ook weg bij mn broers Gas Gas en daarna is die weg... enduro blok
15 meter ofzo en dan steekt ie me voorbij maar toch niet slecht voor een standaart blaster vind ik
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadfanaat
hoe bedoel je met welke ie aanzette in tweede of 3de allicht zoals ikSlOoT schreef:In welke versnelling trok die Cannondale dan weg ??cooper_361 schreef:jah tis wel meer dan 3 meter hoorVyrena schreef:Doen! Ja... de eerste 3 meter trek ik ook weg bij mn broers Gas Gas en daarna is die weg... enduro blok
15 meter ofzo en dan steekt ie me voorbij maar toch niet slecht voor een standaart blaster vind ik
yfz 450 2004 ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
-
- Quadfanaat
hah niets van in 3de gaat al moeilijk maar 2de lukt perfectMika schreef:In derde met een standaard Blaster, volgens mij heb jij nog niet eens een quad want in dat geval zou je nog geen centimeter vooruitkomen en stil vallen
yfz 450 2004 ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...