cooper_361 schreef:
jah tis wel meer dan 3 meter hoor
15 meter ofzo en dan steekt ie me voorbij maar toch niet slecht voor een standaart blaster vind ik
In welke versnelling trok die Cannondale dan weg ??
hoe bedoel je met welke ie aanzette in tweede of 3de allicht zoals ik
Met een Dale deed ik het ook wel eens in de 3e, dan is het net alsof je afgeschoten wordt, dan trekt ie echt vet snel op
Maar als jij met je blaster een Cannondale 15 meter vanaf de start bij kan houden dan ben jij of een goede piloot of diegene op de Dale kan niet rijden
Wij gaan ook wel eens een drag doen, dan ga ik op de KX80 van mijn broertje en jij op je blaster. Als het goed is ga jij dan dik winnen want de KX80 kon niets beginnen tegen mijn Dale
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Vyrena schreef:Die KXjes lopen ook goed In de 3e trek ik op, lukt op de weg super, met de cross natuurlijk 1 of 2
Die KX80 van mijn broertje schijnt een hele speciale te zijn, er staat namelijk G.E. op de cilinder, dat schijnt iemand te zijn die zeer goed is op het gebied van tunen. En dat kun je merken ook want dat ding gaat als een raket
SlOoT schreef:
In welke versnelling trok die Cannondale dan weg ??
hoe bedoel je met welke ie aanzette in tweede of 3de allicht zoals ik
Met een Dale deed ik het ook wel eens in de 3e, dan is het net alsof je afgeschoten wordt, dan trekt ie echt vet snel op
Maar als jij met je blaster een Cannondale 15 meter vanaf de start bij kan houden dan ben jij of een goede piloot of diegene op de Dale kan niet rijden
Wij gaan ook wel eens een drag doen, dan ga ik op de KX80 van mijn broertje en jij op je blaster. Als het goed is ga jij dan dik winnen want de KX80 kon niets beginnen tegen mijn Dale
dees is echt wel hilarisch die dale is naar duitsland gegaan voor te homologeren en ze hebben de originele koplampen afgesloten en der 2 andere bij gezet stom e
Misschien is die Cannondale begrenst zoals ze in Frankrijk doen met gehomologeerde quads
De Cannondale supermoto's met kenteken hier in europa hebben een speciale injectie "map" waardoor zo'n ding net zo hard gaat als een snorfiets
Misschien dat dat bij de quads ook wel zo is.
Kom maar eens op met dat filmpje van jou tegen die Dale, wel snel doen want anders zul je zien dat die Dale weer kapot is en dan krijgen we nooit meer een filmpje te zien
ik wil maandag een filmpje zien van je blaster tegen die cannondale
kan ik niet beloven maar ik zal proberen
hoe krijg ik dit filmpje hier op ???
véél te moeilijk, dan kan er 'n uitvlucht kome, mail da filmpje maar naar erwin.fiten@gmail.com
Ik zal wel zorge dat 't dan online komt...
ben eens benieuwd