Heerde, het quadevenement van Nederland!
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Heerde, het quadevenement van Nederland!
Vandaag was het dan zo ver... de grote dag in Heerde!!!
Ik was met mn pa de dag ervoor al afgereisd om een goede plek te krijgen op het rennerskwartier. Het was toen nog niet druk, slechts 10 campers/busjes. Toen hebben we nog een likeurtje genomen en zijn toen naar bed gegaan.
Smorgens ingeschreven en dat soort dingen en toen de training... die baan lag er echt anders bij dan de clubwedstrijden! Was wel even wennen.
De 1e manche moesten 5 blasters op de 2e rij staan... en wie waren daarbij, ja je raad het al Vyrena en Neil...
Het ging best goed, ik lag telkens 5e, een tijd 4e en toen weer 5e... 5e gefinisht.
Ik was niet echt tevreden maar de 2e manche kon ik met de start al veel doen, ik lag met de starts 3e. De 2e vrouw viel uit net voor het einde, zodat ik nog 2e kon worden, en dat betekende 3e totaal.
Hier ff wat pics:
Tja die Wiebel-Tecs he
Hier de rest:
@ mensen die denken nog altijd met Razr Schredder of Holeshot hier te kunnen rijden... not done
Daar is ie dan
Heftige start! #6 kwam echt hard erdoor, maar stond daarna half over dwars
Jammer dat hij nou net uitviel, anders waren de uitslagen wel anders gweest
Ik was met mn pa de dag ervoor al afgereisd om een goede plek te krijgen op het rennerskwartier. Het was toen nog niet druk, slechts 10 campers/busjes. Toen hebben we nog een likeurtje genomen en zijn toen naar bed gegaan.
Smorgens ingeschreven en dat soort dingen en toen de training... die baan lag er echt anders bij dan de clubwedstrijden! Was wel even wennen.
De 1e manche moesten 5 blasters op de 2e rij staan... en wie waren daarbij, ja je raad het al Vyrena en Neil...
Het ging best goed, ik lag telkens 5e, een tijd 4e en toen weer 5e... 5e gefinisht.
Ik was niet echt tevreden maar de 2e manche kon ik met de start al veel doen, ik lag met de starts 3e. De 2e vrouw viel uit net voor het einde, zodat ik nog 2e kon worden, en dat betekende 3e totaal.
Hier ff wat pics:
Tja die Wiebel-Tecs he
Hier de rest:
@ mensen die denken nog altijd met Razr Schredder of Holeshot hier te kunnen rijden... not done
Daar is ie dan
Heftige start! #6 kwam echt hard erdoor, maar stond daarna half over dwars
Jammer dat hij nou net uitviel, anders waren de uitslagen wel anders gweest
Laatst gewijzigd door Vyrena op za 01 jan, 2005 14:57, 3 keer totaal gewijzigd.
Wie reed roel toen over de voeten ??Frank MB schreef:Toen kwam gaakeer nie meer weg, moest ik em wegduwe met nog een paar.SlOoT schreef:Prachtig
En die Roel die veroorzaakt weer een mooie file op de baan Die actie had ik gezien, die andere 2 klappen er zo achterop
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
[img]ttp://groups.msn.com/_Secure/0ZwD1Ajchu!6LUFM0jn8AdJqlKeBjTI6yun65KuiGdW08xo5iC*OFlJsBAPSCwZS7t0zSSBG8yUayJVDelsq3xNmDkTzKzOSWMgrNXse6sdwK0*rrpI0soaiK4tkNFKLqwBt3P4P6mein979e304xNw/Oudjaarscross%20Heerde%20042.jpg[/img]
Je bent een "h" vergeten
Je bent een "h" vergeten
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Toeschouwer
jaja leuke file maar oorzaak ervan stond weer voor mij he
dus echt niet mijn schuld
en dan nog diegene die er achter op rijdt is zelf de domme august (afstand houden )
gr. en de beste wensen voor 2005 aan (bijna)allemaal
roel
dus echt niet mijn schuld
en dan nog diegene die er achter op rijdt is zelf de domme august (afstand houden )
gr. en de beste wensen voor 2005 aan (bijna)allemaal
roel
Laatst gewijzigd door TMC-Topper op za 01 jan, 2005 19:45, 2 keer totaal gewijzigd.
W-tec / KTM 640 G1 nokkenas ## 1 ## SUMO NK
Heaven on douglas Wheels
Heaven on douglas Wheels