Kasea Skyhawk 250cc

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Bartje 400
Quadracer
Quadracer

Bericht door Bartje 400 »

jij vroeg hun mening niet :?: :? awel zit dan ni te pitte als de mening die je hebt gekrege ni meeviel eh! :roll:
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

het was mijn ervaring maar en die van yamaha4life mijn boeit hetniet als je zo ene koopt ik hoef het toch niet te betalen ik zal er nu maar over zwijgen het was een 4 takt
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
bart
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door bart »

als het maar duur is,dan is het altijd goed. 8)
www.kicker.nl
car audio power
becon

Bericht door becon »

ik weet niet wie hier zit de pitte maar ik niet en ik vroeg niet hun mening maar wat er dan niet goed was toch of niet.
en wat ik dan hoor op geblazen ja wat is dan niet goed krijg iets vaag. als iets niet goed is mag dat gezegt worden en hoef je ook niet over tezwijgen dan is is dat zo maar dat doe ik ook niet zwijgen
en blaster boy 13 als je er niks van weet zwijg dan en ga pitte ik vraag die jongens wat en niet aan jou en als je het dan zo goed weet zeg het me dan maar wat er niet goed is aan een kasea 250.
Bartje 400
Quadracer
Quadracer

sorry maar zo wast ni bedoelt maar als je vraagt wat er nu goed of slecht aan is is da toch een soort van mening niet? maar ja je moet ook tege kunne als het nu slechtere commentaar is maar ik wil helemaal geen ruzie dus ik zwijg er nu over ik hoop da ge het begrijpt
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Bartje 400
Quadracer
Quadracer

maar nu als je een goede quad wilt hebbe voor ni al te veel geld ik zou zegge koop dan maar een okkasie blaster :wink:
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
becon

Bericht door becon »

ik vroeg wat er was kapot gegaan aan de quad en wat er niet goed aan was dat is denk ik geen mening maarik kan het ook verkeerd zien hoor.
Kijk als je in belgie een quad koopt kan je bijna voor niks in schrijven voor de baan en dat is in nederland niet sow hier komt er nog een 2000 of 3500 euro bij voor een quad op de baan lig aan de quad hier koop je in nederland een kasea 250 met kenteken voor het zelfde geld als een blaster zonder kenteken en als er dan nog een pak geld bij komt voor het kenteken is het voor een beginer ook niet leuk en waard om daar zoveel geld voor uit tegeven.het gaat er om dat we allemaal quad kunnen rijden en dat niet alleen moet op een yamaha of wat anders vaak lig er aan hoe dat een quad word afgeleverd door een dealer en als dat niet goed gebeurt is en kan een yamaha suzuki of een kasea ook pet zijn maar het gaat er om als er wat gezegt word geef dan ook aan wat er niet goed is en niet gelijk van dat is brol en als je er niks van weet hou dan je mond. dit is algemeen en niet gericht tegen een persoon.
Het gaat er toch om dat we allemaal quad kunnen rijden of niet een op een yamaha en een ander op iets anders maak toch niet uit als je er maar lol in heb.
Bartje 400
Quadracer
Quadracer

volledig mee eens :wink: als je de quad onderhoud is geen enkel quad goe :wink:
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Domi
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Domi »

ik heb een goede quad voor jou! Yamaha warrior model 2002. Cheng chin achterbanden,nieuwe remblokken,nieuwe lagers, rino demper,xtreme parts nerfs. Quad is met papieren. PM me voor foto's,prijs,...
Plaats reactie