ik ben aan het twijfelen tussen deze modellen, welke raden jullie aan?
Zijn deze modellen uitgerust met een trekhaak en hoeveel bedraagd de topsnelheid?
mvg Thomas
Die Linhai zou ik al laten vallen
En aan de revieuws te horen in Amerika zijn de andere 2 modellen die je hier opnoemt héél goed, maar zou je deze modellen hier bij ons vinden? Nog nooit tegengekomen eigelijk...
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
laat de linhai vallen vind ik wat kort door de bocht tis wel een heel ander model als die andere twee wat wil je met de quad gaan doen?
wat is je budet en heb je al een plek waar je ze kan kopen anders schiet je er nog weinig mee op.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Ik denk dat de Bombardier de beste keus is aangezien je hier in Belgie officiele dealers van vind en twee jaar waarborg op krijgt.
De topsnelheid van de Rally ligt rond de 90 km per uur.
Ik wil hem gaan gebruiken vooral voor de trekkracht omdat ik een ruiter ben en we zitten met een probleem voor de mest. Nu had ik gedacht om met een aanhangwagen aan de quad de mest te vervoeren. ook hou ik wel van op velden rijden waarop ik toestemming heb van eigenaar. had al een klein quadje maar is gestolen Mijn budget ligt rond de 6000 euro.
Ik kom uit de streek van kortrijk. maar ik heb op het internet de winkel quadshop dicht bij hasselt. dus dat is geen probleem alleen weet ik niet of er een trekhaak opzit en anders ben ik er niet zo heel veel mee waarvoor ik hem wil gaan gebruiken. Weet er iemand ook zijn topsnelheid.
bij de quadshop staan er tweedehands kodiak's ze zijn ietske duurder dan je budget maar daar staat wel een trekhaak op en een kodiak is 4x4
kzou niet echt voor die ozark gaan dat is meer een veredelde sportquad