Honda TRX 450 of Kawasaki KFX-700 V-Force
-
- Toeschouwer
Honda TRX 450 of Kawasaki KFX-700 V-Force
Welke van deze twee quads is de beste keuze,op alle vlakken.Er wordt géén rekening gehouden dat de een automaat is en de ander niet.Het is enkel om de beste quad aan te kopen.
Laatst gewijzigd door Silent Hunter op wo 05 jan, 2005 19:58, 3 keer totaal gewijzigd.
V-force is een superquad.
En ik kan het een beetje weten, want heb ook een raptor, en die kan er volgens mij niet aan tippen.
Hij is misschien geen echte crossquad doordat hij zwaar is, maar voor hetgeen ik hem gebruik (bijna geen verharde baan, altijd bossen en trials) is het een supermachien. Hij heeft ook zeer weinig onderhoud nodig(cardan). En de 2 cilinder werkt uitstekend.
En ik kan het een beetje weten, want heb ook een raptor, en die kan er volgens mij niet aan tippen.
Hij is misschien geen echte crossquad doordat hij zwaar is, maar voor hetgeen ik hem gebruik (bijna geen verharde baan, altijd bossen en trials) is het een supermachien. Hij heeft ook zeer weinig onderhoud nodig(cardan). En de 2 cilinder werkt uitstekend.
de v force is idd een superquad waaraan geen enkele andere originele quad kan tippen op gebied van comfort en optrekken enzo... heb er zelf eentje gehad en kan je verzekeren dat je er geen spijt van zult krijgen. hij is misschien wel iets logger om mee te crossen maar als je hem eens onder de knie hebt ga je de rest zo voorbij....yves schreef:V-force is een superquad.
-
- Quadrider
-
- Quadrider
hehe, wat staat hier in de garage?Hanzie schreef:echt niet, die gaat echt geen 140.... 120 maximaal, heb het gehoord van iemand die met een kawa 700 rijdt dus
trx450 kiezen!!
gaat mijn raptor LOS voorbij op top!!!!
hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
-
- Easy Quadrider
een raptor, daar noem je ook weer zoiets...john trekels schreef:hehe, wat staat hier in de garage?Hanzie schreef:echt niet, die gaat echt geen 140.... 120 maximaal, heb het gehoord van iemand die met een kawa 700 rijdt dus
trx450 kiezen!!
gaat mijn raptor LOS voorbij op top!!!!
ik werk veel bij jumpingjet enzo en kom veel in aanraking met de quads/rijders, ik vrees dat de rijders zelf wel weten hoe hard zo'n ding gaat. zoals in amerika ongeveer gezegd wordt, rond de 120.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Heb me net ook een KFX700 Special Edition in Lava-rood besteld.
Levering vanaf half januari 2005.
De verkoper vertelde me ook, dat deze V-Force tussen 120 en 140 km/h zou kunnen rijden.
Ik weet niet of het verstandig is, om op het uiterste te rijden?
Levering vanaf half januari 2005.
De verkoper vertelde me ook, dat deze V-Force tussen 120 en 140 km/h zou kunnen rijden.
Ik weet niet of het verstandig is, om op het uiterste te rijden?
Make my day !
Kawa KFX700 Limited Edition Lava (verkocht)
Kawa KFX700 Limited Edition Lava (verkocht)
als ie 110 loopt is het genoeg vind ik, hoe rapper => hoe gevaarlijker, niets te maken met lef of niet, eerder dommer want als er een windstoot komt en je wijkt iets te veel uit..... Met baanbanden kan je harder gaan maar dan moet je nog oppassen voor putten en dergelijke verassingen
just my opinion
just my opinion
Bombarbier Baja X 2006 || member of Quadperformance Racing Team