Full system voor kfx
-
KFX400 Daredevil
Full system voor kfx
Weet iemand welk het beste full exhaust system zou zijn voor mijne KFX400(standaard alleen twinair luchtfilter)?? en welke aanpassingen die ik dan zou moete doorvoere
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Contacteer:
Dat gezeur over lawaai tegenwoordig, hebben jullie allemaal een oortoeter in je oor? Neem dan zo'n elektrisch bejaardenkarretje als je geen geluid wil maken! Watjes...
Er zijn ondenkbaar veel systemen voor de KFX400 en de Z400: Yoshimura, White Brothers, Pro Circuit, Big Gun, LRD, DMC, Fat Boy, enz.....
Er zijn ondenkbaar veel systemen voor de KFX400 en de Z400: Yoshimura, White Brothers, Pro Circuit, Big Gun, LRD, DMC, Fat Boy, enz.....
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Contacteer:
Er is meer dan FP en Rino, maar daarom niet noodzakelijk beter.
FP is niets mis mee en als je te weinig lawaai en power hebt dan haal je het roostertje eruit.
En lawaai IS inderdaad een issue, quadsport wordt zowieso al met de nek aangekeken, het laatste wat je nodig hebt is teveel lawaai als je rond gaat rijden.
Op het parcours is dat wat anders ja.
FP is niets mis mee en als je te weinig lawaai en power hebt dan haal je het roostertje eruit.
En lawaai IS inderdaad een issue, quadsport wordt zowieso al met de nek aangekeken, het laatste wat je nodig hebt is teveel lawaai als je rond gaat rijden.
Op het parcours is dat wat anders ja.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
KFX400 Daredevil