Full system voor kfx
-
KFX400 Daredevil
Het verschil is echt heel groot.KFX400 Daredevil schreef:maar als ik het roostertje er uit neem vo op de cross te rijden en er terug in steek voor op de weg ter rein zo die dan met roostertje minder kawaai makenbedoel wel lawaai maakt die niet stoort
Ik heb altijd met rooster erin gereden (zo heb ik hem gekocht) en om te testen heb ik het daarna een keertje eruit gehaald.
Mega geluid, echt zoals een zware crossmotor.
Wel zeer hard, hoor je van kilometers afstand.
Waar we altijd gaan rijden mocht ik niet meer rijden omdat het lawaai gewoon tot in het centrum te horen was.
Bovendien voelde ik mezelf niet lekker bij zoveel lawaai, kon niet meer met een gerust hart rondtoeren.
Het scheelt wel in koppel, met rooster eruit trekt hij beter onderin de toeren.
Met rooster erin maakt hij een enigszins acceptabel geluid, wat meer als Rino, maar niet veel. Is ook in bewoonde gebieden nog te doen, zolang je hem niet teveel open trekt tussen gebouwen in want dan schreeuwt hij.
Heerlijke demper verder, ben er tevreden over, full system zal nog iets beter presteren denk ik.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Beste FP en Rino liggen van prijs bijna samen . wil je dat het knalt neem dan FP wil je een iets rustigere neem dan Rino, kwaliteit en prestaties bijna gelijk ! wil je den top koop dan Yoshi , is een klasse hoger van kwaliteit en van prijs !
dan nog een DJ kit en een twin air luchtfiltertje en je kunt gaan !
Alles bij mij verkrijgbaar aan de juiste prijs ! 
yoshimura aan de top?
denk het toch niet hoor... moet je toch maar eens kijken waar iedereen mee rijdt in amerika... zijn er bitter WEINIG die met yoshimura rijden.
heb je in helchteren op de vbm niet gekeken? allemaal VH, FP, ....
ik snap niet waarom vele denken van: oh als het daar goed is, is het hier ook goed!!!
ja echt niet hoor, is het dezelfde luchtvochtigheid hier, dezelfde hoogte, klimaat, temperatuur? een quad reageert hier heel anders op zo'n uitlaat dan in amerika.
geef mij maar een mooie europese uitlaat, net zo goed, misschien kwaliteit minder maar als die kapot is, dan vervang ik die gewoon, en dan zit ik nog steeds onder het bedrag van een uitlaat uit amerika.
soms erger ik mij enorm als mensen zeggen: "in amerika is dit goed", "in amerika rijdt iedereen ermee", ....
als alles van amerika aan de top zou staan, waarom rijden de TOP rijders hier er dan niet mee??
over het geluid: vele van ons rijden niet op de baan, maar gewoon op velden waar huizen bij liggen, als je dan ongedempt gaat crossen daar, dan vraag je om problemen...
denk het toch niet hoor... moet je toch maar eens kijken waar iedereen mee rijdt in amerika... zijn er bitter WEINIG die met yoshimura rijden.
heb je in helchteren op de vbm niet gekeken? allemaal VH, FP, ....
ik snap niet waarom vele denken van: oh als het daar goed is, is het hier ook goed!!!
ja echt niet hoor, is het dezelfde luchtvochtigheid hier, dezelfde hoogte, klimaat, temperatuur? een quad reageert hier heel anders op zo'n uitlaat dan in amerika.
geef mij maar een mooie europese uitlaat, net zo goed, misschien kwaliteit minder maar als die kapot is, dan vervang ik die gewoon, en dan zit ik nog steeds onder het bedrag van een uitlaat uit amerika.
soms erger ik mij enorm als mensen zeggen: "in amerika is dit goed", "in amerika rijdt iedereen ermee", ....
als alles van amerika aan de top zou staan, waarom rijden de TOP rijders hier er dan niet mee??
over het geluid: vele van ons rijden niet op de baan, maar gewoon op velden waar huizen bij liggen, als je dan ongedempt gaat crossen daar, dan vraag je om problemen...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
idd kijk ik snap niet waarom iedereen denkt dat yoshimura het van het is... is het de naam??
ik heb een yoshi demper gehad, en daarna een rino en ik vond dat er geen verschil in zat buiten een hoopje DB's... bij een yoshi denk je soms dat je hard gaat omdat je veel kabaal hebt. ik zeg niet dat yoshi slecht is, maar ik zeg zeker niet dat het HET van HET is, want dan reed iedereen ermee.
welke uitlaat het beste presteert, hangt volledig af van quad tot quad. bv. een RINO kan slecht werken op een raptor (wat ik sterk betwijfel want heb gisteren op volledige lijn rino op raptor gereden
) maar heel goed op bv. een suzuki.
ik heb een yoshi demper gehad, en daarna een rino en ik vond dat er geen verschil in zat buiten een hoopje DB's... bij een yoshi denk je soms dat je hard gaat omdat je veel kabaal hebt. ik zeg niet dat yoshi slecht is, maar ik zeg zeker niet dat het HET van HET is, want dan reed iedereen ermee.
welke uitlaat het beste presteert, hangt volledig af van quad tot quad. bv. een RINO kan slecht werken op een raptor (wat ik sterk betwijfel want heb gisteren op volledige lijn rino op raptor gereden
DQT Racing Team
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
wat je zegt is waar, maar iedereen heeft natuurlijk zijn voorkeuren he, er zijn er die niet aleen naar de prestaties kijken,maar ook naar het uitzicht en qua uitzicht zijn wb en yoshimura wel de top natuurlijk. en over hun prestaties valt ook niet te klagen natuurlijk
natuurlijk voor en fp en rino en doma en al derest ga je veel sneller aan alle onderdelen, maar de prijs uit de vs is wel goedkoper hoor.
greetz
natuurlijk voor en fp en rino en doma en al derest ga je veel sneller aan alle onderdelen, maar de prijs uit de vs is wel goedkoper hoor.
greetz
ja idd dat is ook weer waar, uitzicht moet ook mooi zijn.blast Racer AKA sdsracer schreef:wat je zegt is waar, maar iedereen heeft natuurlijk zijn voorkeuren he, er zijn er die niet aleen naar de prestaties kijken,maar ook naar het uitzicht en qua uitzicht zijn wb en yoshimura wel de top natuurlijk. en over hun prestaties valt ook niet te klagen natuurlijk![]()
greetz
vind persoonlijk de rino, fp's niet zo lelijk. Yoshi is mooi maar FMF is het mooist
DQT Racing Team