Hoofdzakelijk is het voor de fun, gewoon wat rondrijden op verharde wegels af en toe iets meer moderige wegels maar niet overdreven. Wezouden hem ook wel willen gebruiken om wat zware lasten te trekken. We hebben een kar dat er op past en hierin zouden we dan transportbanden leggen, soms om wat vuil weg te voeren, om wat potgrond naar een andere plaats te transporteren...
ik heb vroeger ook een blaster gehad maar was niks voor mij ik ben er ene die graag in de modder rijdt tja ge moet voor uzelf uitmaken wat je er mee gaat doen he
een blaster is wel van een bekender merk da is wel waar maar ik denk dat een linhai ook niet zo slecht is hoor;ik rijdt nu met een kawasaki 400 4x4 daarvoor had ik een blaster ; een kymco 150 cc ; een polaris trailboss 325 cc ; en nu mijn kawasaki 400 cc 4x4.
dus maak eerst uit wat er mee gaat gebeuren met de linhai volgens mij meer dan power genoeg om een remork te trekken
er is bij een linhai ook een plaats voorzien om een winch te plaatsen
voor de rest kan je er ook andere banden en velgen enz op zetten hoor
maar van die nurfbars moet je er niet op zete is standaard al omkast dat is het voordeel van een utilli
Wat zijn de grootste banden eigenlijk dat je er kan opzetten. Nu staan er vooraan 24-8-12 en achteraan 24-11-10 op. Euhm wat andere dingen opzetten, kzou er graag andere lichten opzetten,... Ik zou ook graag wat leren sleutelen aan de motor, maar voorlopig ken ik er niks van af.
hey, als je 't meestal bij jullie als transport voertuigske gaat gebruiken, denk dan 'ns aan een Beartracker ofzo?
nieuw is wel wat prijziger dan een Blaster (+/- €5.400)
Al 'ns aan een Warrior gedacht?
Ja ik en mijn pa zijn al is bij een officiele-dealer van yamaha geweest maar zoals ge zegt is hij veel duurder en dat vindt mijn pa ni zo goed . En da warroir is toch eerder voor sport en hij kost ook zoveel.
ja aan wat voor ene hadde gedacht?, de meeste utilitie's zijn nogal prijzig.
je zal dan zoiezo al naar een 2dehands moeten zoeken.
als ik van u was schafte ik me een Blaster of een 2deHands Warrior aan...
Ik zou zeer graag een yamaha hebben. Een beartracker, bruin, kodiak,... Maar het probleem is dat mijn pa die veel te duur vindt. Mss moet ik het maar houden bij de LH 260 H van linhai. Ik weet dat da bijlange geen goeie quad is maarje, kben blij met wa ik eb. Desnoods verander ik er nog wat aan alsk er iets meer van ken.