Full system voor kfx

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

Hanzie schreef:top secret :wink: :twisted: :D
Bij jou is alles geheim 8) Niet op YFZcentral neerzetten he, dan kom ik erachter hoor :twisted:
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

Voor dat geluid hoef je echt geen schrik te hebben !!

Hetgeen je ook kan doen is in dat demperke de gaten wat groter maken, heb je iets doffere knal, Hierdoor zal jeje buur zen oren er niet afknallen...en heeft je quad toch nog steeds een mooie sound :P .

Bij mij komt het er zeker niet meer in... beter dat ze je horen aankomen, véél veiliger :wink: ze houden zich in, sommigen verstoppen zich (is het niet bartie...)...en op een Z400 is de klank toch iets minder dan op een rappy, luister maar effe naar het filmpje;
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=5413

Bij deze ... je laat me maar iets weten :wink: :wink:
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

geeft FMF ook zoveel kabaal?
hoe is die power tov rino en FP?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik vond het geluid van FMF erg meevallen en erg mooi, beter dan dat snorfietsgeluidje van een FP.

Het lijkt wel of FP aandelen uitschrijft.
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

Skicks schreef:geeft FMF ook zoveel kabaal?
hoe is die power tov rino en FP?
Zal ongeveer hetzelfde zijn, enkel de bij Fp vind ik dat je koppel onderin wat meer is.
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

Ralph schreef:Ik vond het geluid van FMF erg meevallen en erg mooi, beter dan dat snorfietsgeluidje van een FP.

Het lijkt wel of FP aandelen uitschrijft.
Ik veronderstel dat er bij u nog geen Fp in het gamma zit...... :D :D
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Nee dat klopt. Ik beweer niet dat FP slecht is. Maar wat ik wel beweer is dat bijna iedereen hier als een soort blinde achter FP aan loopt en zijn ogen sluit voor andere merken. Als je vraagt: wat is een goede uitlaat voor mijn....(noem maar wat). Dan kun je er donder op zeggen dat iedereen meteen zegt: FP!
Zonder dat ze andere merken voorstellen, ze doen alsof er niks anders op de wereld is dan FP.

Ik vind dat je ook wat over andere merken moet vertellen, inplaatsvan meteen domweg FP te roepen. En dan hoeft dat echt geen Yoshimura te zijn.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Wat is de prijs van zo'n volledig FP systeem? (zonder kortingen of wat dan ook)
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

gisteren is S.W.A.T hier geweest hij heeft een volledige FP steken
toen em vertrok vroeg ik van ens volledig opet te rijden en dankzij de goede stand van de wind :P hoorde ik hem welgeteld na 1.2 KILOMETER zijn gas nog losse :shock: gaat inderdaad harder dan zo'n wanne be streetrace autotje
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

Ralph schreef:Nee dat klopt. Ik beweer niet dat FP slecht is. Maar wat ik wel beweer is dat bijna iedereen hier als een soort blinde achter FP aan loopt en zijn ogen sluit voor andere merken. Als je vraagt: wat is een goede uitlaat voor mijn....(noem maar wat). Dan kun je er donder op zeggen dat iedereen meteen zegt: FP!
Zonder dat ze andere merken voorstellen, ze doen alsof er niks anders op de wereld is dan FP.

Ik vind dat je ook wat over andere merken moet vertellen, inplaatsvan meteen domweg FP te roepen. En dan hoeft dat echt geen Yoshimura te zijn.
Mijn beste Ralph,
Ik heb voordien een liefde voor Rino, dit is een mooi produkt, functioneert hoe het moet maar sinds ik Fp onder men quad heb merk ik toch een groot verschil.
Vroeger heb ik op warrior nog doma gehad en daar was ik niet tevreden van, kheb toenn een FMF gestoken, wat véél te duur is!! Is een mooi produkt maar die prijs is te hoog.

Vandaar een Fp is stukken goedkoper en gaat loeihard(zowel in klank als in vermogen)....en is nog een belgisch produkt ook. :wink:

Kan er ook niet aan doen dat anderen het ook wel lusten en andere merken links laten liggen....

Maar het is en blijft momenteel mijn voorkeursmerk!!!!! :!:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Dat is het schaapachtige, als een stelletje lemmingen gaan ze achterelkaaraan. Heb jij hier iemand een paar ander alternatieven horen zeggen dan FP? Ik niet hoor.

FMF is helemaal niet duur, waarschijnlijk heb je bij een te dure dealer gekeken of naar een heel duur model.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Hanzie schreef:soms erger ik mij enorm als mensen zeggen: "in amerika is dit goed", "in amerika rijdt iedereen ermee", ....
Dit heb ik by the way nog niemand horen zeggen hier. Het enige wat ze zeggen is dat je voor FP, Doma of Rino moet gaan. Het enige alternatief wat er genoemt was is Yoshimura. Maar die werd meteen neergesabeld omdat deze teveel herrie zou maken.
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

Ralph schreef:
Hanzie schreef:soms erger ik mij enorm als mensen zeggen: "in amerika is dit goed", "in amerika rijdt iedereen ermee", ....
Dit heb ik by the way nog niemand horen zeggen hier. Het enige wat ze zeggen is dat je voor FP, Doma of Rino moet gaan. Het enige alternatief wat er genoemt was is Yoshimura. Maar die werd meteen neergesabeld omdat deze teveel herrie zou maken.
Teveel herrie??!!!!!! Belange niet, dat hangt gewoon van rijder tot rijder af. Is een proper produkt maar terug een stuk duurder en de look is niet echt men ding voor op een quad. :)
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Ralph schreef:Dat is het schaapachtige, als een stelletje lemmingen gaan ze achterelkaaraan. Heb jij hier iemand een paar ander alternatieven horen zeggen dan FP? Ik niet hoor.

FMF is helemaal niet duur, waarschijnlijk heb je bij een te dure dealer gekeken of naar een heel duur model.
FP en Rino zijn makkelijk te krijgen.
Als jij een demper als demo levert, dan zal ik m voor je testen ;)
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Al die andere merken zijn net zo makkelijk te leveren, het zal soms iets langer duren. Maar even wachten moet toch geen probleem zijn.

Niet iedereen zal een FP of Rino kiezen voor het geluid, dat weet ik best. Het uiterlijk van een goedkope FMF is al 100x beter dan een FP vind ik.

Maar wat kost een volledig FP systeem?
Plaats reactie