Full system voor kfx
-
jeoentjuh
- Quadrunner

ik weet zeker dat fmf losse headers verkoopt
https://www.fmfracing.com/products/cata ... goryID=123
https://www.fmfracing.com/products/cata ... goryID=123
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Dat was te denken, khad het toch al eerder gemeld van dat FmF systeem.... het is idd spijtig...te duurRalph schreef:Een volledig FMF systeem is duurder dan een volledig Yoshimura systeem.
Dat betekent dus dat als je een FMF demper wil, dat je ook de midpipe moet kopen en op 395 (of was het 390?) euro uit komt. Dat is weer jammer
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-
Rearwheel driv'in
- Toeschouwer

ach, wat maakt het nou uit wat je er onder hebt hangen voor de sportieve recreatieve rijder? Denk je nou werkelijk dat je dat pk-tje merkt?
Ik zou zeker niet die van 580 pakken of zelfs die van 390... Voor 200+ euro heb je al een knappe einddemper (bocht van een Z400 of kawa is prima)
Als je denkt stoer te zijn met een duur merk..... na vijf minuten zit de demper volledig onder de modder (tis toch een quad) en zie je het merkplaatje echt niet meer.....
Als je werkelijk harder wilt gaan moet je je geld uitgeven aan een andere quad!!!! al het andere is wat mij betreft maar kloten in de marge....
En ja, ik ben nu nog Z400 rijder... maar over een week of zes hoop ik (als het kenteken un bietje opschiet) over te stappen op yzf.... die heeft met ongeveer 500 aan onderdelen plus min 30% meer vermogen... dat is nog eens waar voor je geld..
Ik zou zeker niet die van 580 pakken of zelfs die van 390... Voor 200+ euro heb je al een knappe einddemper (bocht van een Z400 of kawa is prima)
Als je denkt stoer te zijn met een duur merk..... na vijf minuten zit de demper volledig onder de modder (tis toch een quad) en zie je het merkplaatje echt niet meer.....
Als je werkelijk harder wilt gaan moet je je geld uitgeven aan een andere quad!!!! al het andere is wat mij betreft maar kloten in de marge....
En ja, ik ben nu nog Z400 rijder... maar over een week of zes hoop ik (als het kenteken un bietje opschiet) over te stappen op yzf.... die heeft met ongeveer 500 aan onderdelen plus min 30% meer vermogen... dat is nog eens waar voor je geld..
If you don't crash, youre not getting faster!
Een achteruit is voor mietjes.
Een achteruit is voor mietjes.
Als ik Yoshimura koop dan koop ik het niet voor het merkplaatje, dat is big bullshit. Ik zou een uitlaat kopen voor z'n prestatie, kwaliteit en uiterlijk. Je koopt een quad van vele duizenden euro's en dan ga je moeilijk zitten doen over honderd euro meer op een uitlaat? Nou sorry hoor, maar dan ben je echt een ....
Ik kan deze stelling begrijpen....Rearwheel driv'in schreef:ach, wat maakt het nou uit wat je er onder hebt hangen voor de sportieve recreatieve rijder? Denk je nou werkelijk dat je dat pk-tje merkt?![]()
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<