Full system voor kfx
-
Vincenzo
- Quad Expert

ja ge steekt er veel geld in in een quad maar ik ben nog ne student en die hebben het niet zo breed dus voor mij is 250€ meer HEEL VEEL geld en moet daar hard voor werken en sparen en dan zoek ik op zo dingen wel naar een goedkopere.
wa nie wil zeggen da ik bespaar op olie en zulke dingen integendeel dat is iets anders...
wa nie wil zeggen da ik bespaar op olie en zulke dingen integendeel dat is iets anders...
Ik denk dat er zowaar genoeg gezevert is geweest wat betreft dit onderwerp
In eerste instantie was er een vraag van welk is de "beste" uitlaat voor een quad en moeten er aanpassingen gebeuren !!!
Niet al het geleuter van deze kost zoveel - en dat is nog beter - dit is slechter - .....lijkt hier wel een post voor oude zagende wijven
Deel deze persoon enkel je ervaringen mee, hieraan heeft hij mss wat
Alle uitlaten hebben hun voor en nadelen, dus .... laat je hart en geldbeugel spreken .....
Het is niet zomaar voor iedereen vanzelfsprekend om hier 100€ en daar 100€ meer tegen aan te smijten...en er is ook nog zoiets als principes en verdiensten
Ik vind deze uitspattingen nogal teleurstellend
....
In eerste instantie was er een vraag van welk is de "beste" uitlaat voor een quad en moeten er aanpassingen gebeuren !!!
Niet al het geleuter van deze kost zoveel - en dat is nog beter - dit is slechter - .....lijkt hier wel een post voor oude zagende wijven
Deel deze persoon enkel je ervaringen mee, hieraan heeft hij mss wat
Alle uitlaten hebben hun voor en nadelen, dus .... laat je hart en geldbeugel spreken .....
Het is niet zomaar voor iedereen vanzelfsprekend om hier 100€ en daar 100€ meer tegen aan te smijten...en er is ook nog zoiets als principes en verdiensten
Ik vind deze uitspattingen nogal teleurstellend
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-
jeoentjuh
- Quadrunner

voor de winterbandenRalph schreef:PreciesEn dan kost het wat meer, maarja zo'n quad is ook geen goedkoop ding.
Dat zou zoiets zijn als een mooie BMW Z3 kopen en daar stalen velgen onder leggen.
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek