jetten toomey
goed naaldstand is 2 e van boven : dw": arm op de naaldstand.
luchtschroef staat 1½ slag open
cruisen.........dat is naaldstand en sproeier. zet de naaldclip maar in stand 3 van boven (het midden dus) e kontroleer de luchtschroef. eerst dichtdraaien tot hij stopt (niet forceren) en daarna 1½ slag open.
kontroleer de afstand van je bougie elekrode ca. 0.6 mm.
nu weer cruisen, en proberen.
is je luchtfilter schoon?
sproeier bepaalt WOT (wide open throttle) (volgas) rijd een paar honder meter voluit in 5 of 6 en zet plotseling de motor af, koppeling in en vol remmen, PLUGCHOP!!! bekijk bougie licht bruin is ok, wit IS FOUT.
LAAT MAAR WETEN.
mark
luchtschroef staat 1½ slag open
cruisen.........dat is naaldstand en sproeier. zet de naaldclip maar in stand 3 van boven (het midden dus) e kontroleer de luchtschroef. eerst dichtdraaien tot hij stopt (niet forceren) en daarna 1½ slag open.
kontroleer de afstand van je bougie elekrode ca. 0.6 mm.
nu weer cruisen, en proberen.
is je luchtfilter schoon?
sproeier bepaalt WOT (wide open throttle) (volgas) rijd een paar honder meter voluit in 5 of 6 en zet plotseling de motor af, koppeling in en vol remmen, PLUGCHOP!!! bekijk bougie licht bruin is ok, wit IS FOUT.
LAAT MAAR WETEN.
mark
helemaal korrekt Hans!
die reedspacers........ik heb er mijn twijfels over. ik denk dat porting en kop vlakken wel zin heeft.
290 kun je er ook in doen en eerst een WOT plugchop doen, wel eerst netjes warm rijden he.
als ie nou ineens rijker gaat lopen nadat je er een reedspacer hebt tussen geduwd, dan heft dat alleen maar je uitlaatwinst op?!?!
als je armer moet gaan vanwege de spacer, betekent dat minder benzine= minder vermogen.................
bel me anders maar eens, ikmail je wel mijn tel.
die reedspacers........ik heb er mijn twijfels over. ik denk dat porting en kop vlakken wel zin heeft.
290 kun je er ook in doen en eerst een WOT plugchop doen, wel eerst netjes warm rijden he.
als ie nou ineens rijker gaat lopen nadat je er een reedspacer hebt tussen geduwd, dan heft dat alleen maar je uitlaatwinst op?!?!
als je armer moet gaan vanwege de spacer, betekent dat minder benzine= minder vermogen.................
bel me anders maar eens, ikmail je wel mijn tel.
die reedspacer gaat er toch niet meer tussen, mark, hoeveel kost de kop vlakken en de in-uitlaat poorten bewerken? stuur me anders even een pm met de prijzen etc...
alvast bedankt voor alles! als ik iets voor je kan doen, je zegt het maar!
alvast bedankt voor alles! als ik iets voor je kan doen, je zegt het maar!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
laat maar, het is gelukt, heb wat moeten zoeken en zitte vloeken, maar samen met de manual heb ik het juiste wel gevonden! hij staat nu op de derde plaats, van bovenaf te beginnen, ik heb nog niet kunnen testen.
zo moeilijk is jetten nu ook weer niet
zo moeilijk is jetten nu ook weer niet
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us